نکسوس 6P جدید در بنچمارک !

نکسوس 6P جدید در بنچمارک !

پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 820 در کنار رم 4 گیگابایتی !

چند ساعت پیش دوباره گفته شد که اچ تی سی امسال مسئولیت ساختن دو گوشی هوشمند را با برند نکسوس برای گوگل بر عهده گرفته است . به نظر می رسد که یکی از این دو دستگاه هم اکنون به پایگاه داده های بنچمارک رسیده است .

در حال حاضر نام گوگل نکسوس 6P در مرورگر امتیاز آنلاین گیک بنچ قرار دارد . این نام تا حد زیادی مشابه نام دستگاهی می باشد که هواوی سال گذشته از ساخت آن خبر داد اگرچه که ظاهرا در ساخت این دستگاه از قطعات بسیار متفاوتی استفاده شده است . 

گفته می شود که نکسوس 6P جدید برخلاف مدل 2015 که به یک پردازشگر 810 اسنپدراگون مجهز بود ، از یک پردازشگر 820 کوالکوم اسنپدراگون و یک رم 4 گیگابایتی بهره می برد . نمونه اولیه این دستگاه با پلت فرم اندروید N در بنچمارک حاضر شده که البته عرضه این پلت فرم برای محصول جدید یک خبر خوب محسوب می شود . 

این امر که گوگل تصمیم گرفته گوشی جدید خود را با نام نکسوس 6P وارد بازار کند و تنها شرکت سازنده و قطعات آن را تغییر دهد ، باعث تعجب همگان شده است . همان طور که گفته شد ظاهرا اچ تی سی مسئولیت ساخت فبلت جدید را بر عهده دارد . علاوه بر این شنیده شده که گوگل می خواهد با هواوی در اعمال تغییراتی جزیی در سخت افزار (  رم و پردازشگر ) نکسوسی که هم اکنون در بازار است ، همکاری کند . اگر که این خبر صحت داشته باشد گوشی ارتقاء یافته را در I/O گوگل که در ماه آینده برپا می شود ، خواهیم دید .

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر