غیر فعال کردن صدای شاتر دوربین در گوشی‌های اندرویدی

غیر فعال کردن صدای شاتر دوربین در گوشی‌های اندرویدی

بیشتر اسمارت فون ها دارای صدا شاتری می باشند که هنگام عکس گرفتن به گوش می رسد. این صدا می تواند باعث اذیت و آزار شود مخصوصاً زمانی که می خواهید بااحتیاط و یا در جایی ساکت عکس بگیرید.آیا می خواهید به راحتی صدای شاتر دوربین گوشی تان را خاموش یا تا حد امکان کم کنید؟ برای پاسخ به این سؤالتان و راهکار انجام آن با نکست همراه باشید.

در برخی گوشی ها خاموش کردن صدای شاتر دوربین در نواحی و مناطق خاصی غیرمجاز و غیرفعال است برای این گوشی ها باید ابتدا ناحیه و مکان خود را تغییر داده و سپس راهکارهای زیر را بکار گیرید.
غیرفعال کردن صدای شاتر در اندروید:

اندروید تنظیماتی که صدای شاتر دوربین را غیرفعال کند ندارد به جای آن شما می توانید تنظیمات اعلان را روی سایلنت یا ویبره تنظیم کنید. این تنظیمات را می توانید با کلیدهای کم و زیاد کردن صدا در کنار دستگاه استفاده کنید.


در گوشی های Sony:

در دستگاههای اکسپریای سونی شما می توانید در برنامهٔ دوربین دستگاه روی آیکن منو ضربه بزنید سپس روی علامت چرخ دنده و از نوار لغزنده کنار sound می توانید صدای شاتر دوربین را روی off تنظیم و آن را غیرفعال کنید.


در گوشی های OnePlus:

در این گوشی ها شما باید با فشار به قسمت چپ صفحه نمایش خود منو را باز کرده و روی علامت چرخ دنده ضربه بزنید در پنجره باز شده شما می توانید تنظیمات و گزینه هایی را مربوط به صدای شاتر دوربین ببینید. صدای شاتر دوربین را روی off تنظیم کنید.
 


در گوشی های LG:

گوشی های LG هم مانند خود سیستم عامل اندروید تنظیمات خاص و جداگانه ای برای صدای شاتر دوربین ندارد به جای آن شما باید تنظیمات پروفایل مورد استفاده و یا اعلان هایتان را روی ویبره یا do not disturb تنظیم کرده و بعد از آن دیگر صدای شاتر دوربین تان را هنگام عکس گرفتن نخواهید شنید.



در گوشی های سامسونگ:

در آخرین آپدیت و ورژن سامسونگ که touchwiz نام دارد برای غیرفعال کردن صدای شاتر دوربین تان در برنامهٔ مربوط به دوربین روی علامت چرخ دنده ضربه بزنید و سپس گزینهٔ shutter sound را پیدا کرده و در قسمت پایین آن سوئیچ مربوط به آن را روی off تنظیم کنید.

 


در گوشی های HTC:

این مدل از گوشی ها روش پیچیده ای برای غیرفعال کردن صدای شاتر دوربین دارند اما این روش هنوز هم به خوبی کار می کند.

برنامهٔ دوربین را اجرا کنید روی آیکن نقطه که مربوط به منوی برنامه است ضربه بزنید سپس چرخ دنده را انتخاب کنید پنجرهٔ تنظیمات دوربین دستگاه برایتان باز می شود از قسمت generall setting گزینهٔ camera shutter sound را پیدا کرده و علامت تیک کنار آن را بردارید.


در گوشی های Motorola:

در این گوشی ها یک میانبر برای اینکار تخصیص داده شده است که در منوی کشویی سمت چپ صفحه وجود دارد.

منوی کشویی کنار صفحه را باز کرده در صفحه باز شده آیکنی بلندگو مانند وجود دارد که برای تنظیم فعال و یا غیرفعال کردن صدای شاتر دوربین تان است.

 


در گوشی های هواوی:

غیرفعال کردن صدای شاتر دوربین در دستگاههای هواوی شامل چند مرحله است:

به برنامه دوربین دستگاه رفته روی آیکن منو ضربه بزنید (علامت سه خط) و دکمه تنظیمات را بزنید (علامت چرخ دنده) سپس به قسمت mute بروید و آن را فعال کنید وقتی گزینه mute فعال شود در واقع صدای شاتر دوربین شما غیرفعال و قطع می شود.
 

در این مواردی که بیان شد چنانچه شما تنظیمات شاتر دوربین تان را فعال یا غیرفعال کنید روی پروفایل کنونی تان که در حال استفاده از آن هستید تنظیم می شود.

شما در هر مدل گوشی با سایلنت کردن کامل گوشی می توانید صدای شاتر دوربین را قطع کنید و دیگر صدای آن را نخواهید شنید.

اگر گوشی شما در این مطلبی که عنوان کردیم وجود نداشت یا با انجام تنظیمات مربوطه نتوانستید صدای شاتر دوربین تان را قطع کنید می توانید نرم افزار silent camera pro را از اینترنت دانلود کرده و تنظیمات شاتر دوربین تان را از طریق این نرم افزار انجام دهید.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر