معرفی اپلیکیشن Total Downloader جهت مدیریت دانلود‌ها در iOS

معرفی اپلیکیشن Total Downloader جهت مدیریت دانلود‌ها در iOS

اپلیکیشن مدیریت دانلود در دستگاه‌های هوشمند بسیار لازم و ضروری است. در پلتفرم اندروید اپلیکیشن‌های زیادی جهت مدیریت دانلود موجود است ولی در iOS اپلیکیشن‌های مدیریت دانلود اغلب پولی هستند. ما در این مطلب آموزشی به شما اپلیکیشن رایگانی را جهت مدیریت دانلود در iOS معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن Total Downloader، اپلیکیشن مناسب جهت مدیریت دانلود، فایل‌ منیجر و مرورگر در پلتفرم iOS برای آیفون و آیپد است.

این اپلیکیشن می‌تواند جایگزین خوبی برای سافاری باشد، هم می‌توانید با از طریق این اپلیکیشن وب‌گردی کنید و هم دانلود‌های خود را همزمان انجام دهید. اپلیکیشن Total Downloader، می‌تواند فایل‌های مولتی‌مدیا و اسناد را اجرا کند. این اپلیکیشن همچنین می‌تواند محتوا را از طریق وای‌فای با مک‌بوک و پی‌سی به اشتراک بگذارد. شما می‌توانید از طریق یک آدرس اینترنتی در مرورگر خود به محتوای به اشتراک گذاشته شده، دسترسی داشته باشید.

 

از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به مرور مخفی وب، قابلیت پشتیبانی از Rar و Zip و پشتیبانی از AirDrop اشاره کرد.

برای استفاده از این اپلیکیشن کافی است که مرورگر این اپلیکیشن را باز کنید، لینک‌های دانلود را در این مرورگر وارد کنید، و اپلیکیشن شروع به دانلود فایل‌های مورد نظر شما می‌کند. این اپلیکیشن به شما امکان توقف و شروع مجدد پروسه دانلود را می‌دهد. پس از دانلود فایل‌ها، امکان اجرای آنها را درون خود اپلیکیشن دارید و همچنین می‌توانید فایل‌های دانلودی را دسته‌بندی کنید و یا آنها در فضاهای ابری مجازی ارسال کنید و در آنجا نگه‌داری کنید. برای محافظت از فایل‌های دانلود شده می‌توانید بر روی آنها رمزعبور بگذارید.

این اپلیکیشن را می‌توانید به صورت رایگان از اپل‌استور دانلود نمایید و این ابزار کاربردی جهت دانلود فایل‌ها در پلتفرم  iOS استفاده نمایید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر