شایعاتی در مورد تاریخ و بدنه ی آیفون های مقرون به صرفه

شایعاتی در مورد تاریخ و بدنه ی آیفون های مقرون به صرفه


امروز یک پیش بینی طوفانی در عرصه ی تولیدات گوشی های همراه منتشر شد.یک آنالیست معروف به نام  Ange Wu از کمپانی فاکس کان که شرکتی تایوانی و بزرگترین تولیدکنندهٔ قطعات رایانه‌ای و الکترونیکی جهان است  ودرصد بسیار بالایی از محصولات کمپانی‌های اپل، دل و صدها شرکت دیگر را تولید می‌کند،اعلام کرد که احتمالا بیش از نیمی از آیفون 6c از فلز خواهد بود.

بنابراین شاسی  c6 از جنس "unapologetically plastic" نخواهد بود و نیمی از ان فلزی است درست برخلاف مدل  .5c
در حال حاضر شایعات زیادی در مورد سری  “c” شنیده می شود مثلا تولید این محصول با صفحه نمایش 4 اینچی.
به هر حال بر اساس ادعای این آنالیست آیفون های مقرون به صرفه همراه با شاسی فلزی در نیمه سال آینده عرض  خواهند شد. احتمالا در فصل پاییز که فصل موردعلاقه ی کمپانی اپل برای عرضه ی محصولاتش این معرفی صورت می گیرد.
البته هنوز تاریخ عرضه ی قطعی این محصول مشخص نشده ولی حدس و گمان های تحلیلگران  سال 2016 است. ظاهرا  6c نسخه ی توسعه یافته ی 5c خواهد بود.
به علاوه قبلا این تحلیلگر به طور غیر مستقیم احتمال عرضه ی آیفون S 6 و s plus6 را تایید کرده بود.بنابراین صحت صحبت هایی که از سوی او شنیده می شود،دور از انتظار نیست.

 

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر