عرضه ی مدل ارزان قیمت Surface Pro 3 با پردازنده ی i7 و حافظه 128 گیگابایتی

عرضه ی مدل ارزان قیمت Surface Pro 3 با پردازنده ی i7 و حافظه  128 گیگابایتی


مایکروسافت ششمین مدل تبلت های  Surface Pro 3 را معرفی کرد.این تبلت جدید مشخصاتی شبیه برادر بزرگ ترش دارد؛ یعنی پردازنده ی 1.7GHz Core i7 و 8 گیگابایت رم .اما این اندازه از حافظه خیلی کم تر از مدل های قبلی است.فضای ذخیره سازی مدل های قدیمی تر 256 گیگابایت و یا 512 گیگابایت بوده است و در مقابل مدل جدید این تبلت ها 128 گیگابایتی خواهند بود.

خوشبختانه همین تنزل حافظه به 128 گیگابایت باعث پایین آمدن هزینه ی تولید این محصول و به دنبال آن ارزان شدن قیمت نهایی این محصول شده است.
قیمت این مدل 1.299 دلار خواهد بود و دقیقا با قیمت مدل  Core i5 256GB این تبلت ها برابر است.
تبلت های سورفیس پرو 3 شرکت مایکروسافت تقریبا یک سال است که عرضه شده اند و عرضه ی این مدل ارزان تر قبل از تولید و عرضه ی سورفیس پروهای 4 می تواند فعلا بازر را سرگرم نگه دارد تا این شرکت تبلت های جدید را به بازار عرضه کند و در این بازه ی زمانی از تمام پتانسیل خود برای طراحی محصولی قدرتمند استفاده کند.
همچنین در این هفته مایکروسافت آپدیت جدید  LTE Surface 3 برای  کاربران  کشورهای آلمان و انگلیس ارائه کرد.
مایکروسافت اعلام کرده است این محصول 128 گیگاباتی دو هفته است که در ژاپن به فروش می رسد و در هفته ی آینده در بازار امریکا عرضه خواهد شد.
همچنین مایکروسافت اعلام کرد این محصول با ویندوز 8.1 ارائه شده است ولی قابلیت ارتقا به ویندوز 10 را دارد.
ویندوز 10 به زودی عرضه می شود.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر