گلکسی نوت 6 با فوکوس خودکار مادون قرمز تست شد !

گلکسی نوت 6 با فوکوس خودکار مادون قرمز تست شد !

سامسونگ توانسته است با دو گوشی پرچم دار جدید خود ، گلکسی S7 و گلکسی S7 ادج ، به موفقیت بزرگی دست یابد . در هر ماه تعداد 10 میلیون دستگاه از هر یک از این دو گوشی هوشمند به فروش می رسد اما ظاهرا سازنده کره ای هنوز هم نمی خواهد از صحنه رقابت کنار رود !

سامسونگ سخت در تلاش است تا یک جانشین خوب برای گلکسی نوت 5 بسازد . خبرگزاری اندروید گیکس ( AndroidGeeks  ) می گوید که گلکسی نوت 6 به همان دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز به ƒ/1.7 و فوکوس خودکار تشخیص حالت گلکسی S7 مجهز است اما خبرهای منتشر شده از این امر حکایت می کنند که این سازنده بزرگ در حال تست کردن گلکسی نوت 6 با ماژول های فوکوس خودکار مادون قرمز می باشد . 

دوربین سامسونگ گلکسی S7 سریع ترین فوکوس خودکار را در دنیای گوشی های هوشمند دارد با وجود این اگر که گلکسی نوت 6 به فوکوس خودکار مادون قرمز مجهز شود می توان گفت که سامسونگ باز هم این قابلیت را ارتقاء بخشیده است ؛ البته باید به این نکته اشاره کرد که در این بازی بازیکنان دیگری نظیر اچ تی س 10 ، نکسوس 5X و نکسوس 6P نیز به فوکوس خودکار مادون قرمز مجهز می باشند . 

گفته شده است که گلکسی نوت 6 به یک نمایشگر 5.8 اینچی Slim RGB Super AMOLED با رزولوشن QHD ، پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 823 ، رم 6 گیگابایتی ، اسکنر عنبیه چشم و باتری 4,000 mAh مجهز می باشد که احتمالا اولین دستگاه از این سازنده است که با پلت فرم اندروید N وارد بازار می گردد . نوت 6 از نظر مقاومت در برابر آب و خاک رده بندی IP68 را نیز کسب کرده است .

از آنجایی که سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی را در مورد گلکسی نوت 6 منتشر نکرده است باید به چشم تردید به خبرها و جزییاتی که در مورد این دستگاه منتشر می شود ، نگاه کرد . می توان انتظار داشت که سازنده کره ای در ماه های پایانی سال میلادی جاری گوشی جدید خود را در دسترس کاربران قرار دهد .

منبع خبر: sammobile

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر