۵ کار جالبی که می‌توانید با گوشی قدیمی خود انجام دهید

۵ کار جالبی که می‌توانید با گوشی قدیمی خود انجام دهید

به‌زودی یا شاید کمی دیرتر شما یک گوشی هوشمند جدید خواهید خرید و گوشی قدیمی خود را دور خواهید انداخت و یا به بایگانی خاطرات خود منتقل خواهید کرد. شاید بخواهید آن را بفروشید و یا به کسی دیگر هدیه کنید، اما چه‌کارهایی می‌توان با گوشی قدیمی خود انجام داد؟ در ادامه مطلب با ما نکست همراه باشید تا به شما ۵ کار جالب را معرفی نماییم که شما می‌توانید با گوشی‌های قدیمی خود انجام دهید.

- استفاده از گوشی قدیمی به‌عنوان کنترل از راه دور

همه ما می‌دانیم که می‌توان از گوشی‌های هوشمند به‌عنوان کنترل از راه دور برای کامپیوتر، لپ‌تاپ و حتی تلویزیون استفاده کرد، اما چند نفر از ما از گوشی خود به‌عنوان کنترل از راه دور استفاده می‌کند؟ خیلی کم، بنابراین اگر شما یک گوشی قدیمی دارید و از آن استفاده نمی‌کنید می‌توانید از آن له عنوان کنترل تلویزیون خانه خود استفاده کنید.

 


- استفاده از آن به‌عنوان ساعت زنگ‌دار

اگر گوشی هوشمند قدیمی شما رم کافی برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های جدید را ندارد شما می‌توانید از آن به‌عنوان یک ساعت زنگ‌دار شیک و با امکانات جانبی زیاد استفاده کنید، برای این کار کافی است که یک اپلیکیشن ساعت زیبا بر روی آن دانلود کنید باکمی سلیقه به خرج دادن می‌توانید ظاهر گوشی را نیز مانند ساعت کنید و از کوک‌کردن و بیدار شدن با آن لذت ببرید و با خیال راحت گوشی خود را تا صبح خاموش‌کنید.

 


- استفاده از آن به‌عنوان دوربین امنیتی

بیشتر گوشی‌های قدیمی دوربینی با کیفیت‌تر از دوربین‌های مداربسته معمولی دارند، بنابراین چرا نباید از گوشی‌های قدیمی خود به‌عنوان دوربین‌های مداربسته و یا امنیتی خانه خود استفاده کنیم؟ با استفاده از اپلیکیشن هایی مانند SalientEye می‌توانید گوشی قدیمی اندرویدی خود را به دوربین تشخیص حرکت در خانه خود تبدیل کنید (که می‌تواند هرگونه حرکتی در محیط را برای شما اس ام اس و یا ایمیل کند) و یا اینکه از اپلیکیشن TrackView برای مانیتورینگ و ضبط فیلم از راه دور اقدام نمایید.
- استفاده از آن به‌عنوان MP3 player

غالباً همه ما همیشه از حجم زیاد آهنگ‌هایمان و همچنین مصرف باتری گوشی‌هایمان شکایت داریم، اما اگر شما یک گوشی قدیمی دارید چرا نبایدان را به MP3 player خود تبدیل کنید و باتری گوشی جدید خود را محافظت کنید البته اگر هیچ برنامه و یا بازی بر روی آن نصب نباشد حتی حجم کافی برای این کار را در اختیار شما قرار خواهد داد و نیازی نیست آهنگ‌ها و موسیقی‌های خود را درگوشی جدید خود بریزید و فضای آن را اشغال کنید.

 


- استفاده از آن به‌عنوان GPS آفلاین

اگر به یک GPS برای ماشین و یا دوچرخه خود نیاز دارید و نمی‌خواهید برای آن هزینه کنید، شما می‌توانید به‌سادگی گوشی قدیمی خود را به دستگاه GPS آفلاین تبدیل کنید. برای این کار کافی است که یک اپلیکیشن مسیریابی باقابلیت‌های آفلاین بر روی آن نصب کنید و گوشی را در ماشین و یا بر روی دوچرخه خود قرار دهید و بدون هزینه و اینترنت از آن لذت ببرید.


 شما با گوشی‌های قدیمی خود چه‌کار می‌کنید? با کاربران در میان بگذارید (کامنت)

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر