ویندوز 10 موبایل و صفحه کلید فیزیکی: محصول جدید چینی‌ها در راه است

ویندوز 10 موبایل و صفحه کلید فیزیکی: محصول جدید چینی‌ها در راه است

یک شرکت چینی قصد دارد گوشی هوشمند ویندوزی با صفحه کلید فیزیکی تولید کند.

شرکت‌های چینی در سال‌های اخیر توانسته‌اند به واسطه فاکتورهایی همچون قیمت پایین نسبت به کارآیی محصولاتشان بازار تلفن‌‌های همراه و به خصوص گوشی‌های هوشمند را تحت تاثیر خود قرار دهند. همچنین وضعیت تولید در چین به گونه‌ای است که به شرکت‌ها جرئت ریسک کردن و طراحی و تولید محصولات متفاوتی را می‌دهد که شاید شرکت‌های بزرگ به سراغش نروند. این بار نیز یک شرکت چینی قصد تولید محصولی را دارد که شاید در بازار طرفداران خاصی پیدا کند. شرکت Keyever، که احتمالا تا به حال نامش را نیز نشنیده‌اید، قصد تولید یک گوشی با فاکتورهای طراحی گوشی‌های مکعب‌مستطیلی قدیمی و به همراه صفحه کلید فیزیکی و صفحه نمایش لمسی دارد که ویندوز 10 موبایل را به عنوان سیستم‌عامل اجرا می‌کند.

صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند 3.5 اینچ و پنل آن از نوع AMOLED است و رزولوشن qHD (540 در 960 پیکسل) با تراکم پیکسلی 314 پیکسل در اینچ را به نمایش درمی‌آورد. شرکت تولیدکننده گفته است که پردازنده این محصول یکی از جدیدترین پردازنده‌های سری 600 اسنپدراگون شرکت کوالکام خواهد بود. باتری این محصول نیز بسیار قدرتمند و 3000 میلی‌آمپر‌ساعتی است که با توجه به صفحه نمایش کوچک و سخت‌افزار این گوشی احتمالا ساعت‌هایی طولانی با یک بار شارژ دوام خواهد آورد.

یکی از ویژگی‌های این گوشی که شرکت سازنده مانور زیادی بر آن داده صفحه کلید فیزیکی آن است که البته گفته شده هنوز در موردش ابهام وجود دارد. شاید این صفحه کلید فقط یک کیبورد عددی باشد و شاید یک صفحه کلید QWERTY. همچنین شرکت مذکور گفته مشخصات دوربین اصلی این محصول هنوز نهایی نشده و به همین دلیل در تصاویر اولیه منتشرشده از این گوشیِ بی‌‌نام قسمت دوربین پشت آن شطرنجی شده است.

Keyever گفته است که قصد دارد محصول ویندوزی‌اش را در سه‌ماهه سوم سال 2016 به صورت رسمی معرفی کند و قیمت آن حدود 155 دلار خواهد بود.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر