هواوی ساعت هوشمند جدید خودHonor Band Zero را به بازار عرضه می کند

هواوی ساعت هوشمند جدید خودHonor Band Zero را به بازار عرضه می کند


در این بیست و چهار ساعتی که از اعلام برنامه عرضه محصول جدید به بازار گذشته است هواوی پرده از ساعت جدید هوشمند خودنیز Honor Band Zero برداشته است. پیش از این گوشی هوشمند Honor 7 با بدنه متالیک، دوربین عکس برداری 20 مگا پیکسلی و مزایای دیگرش به بازار عرضه شده و شرکت اعلام کرده یک ساعت هوشمند جدید نیز در راه است. متاسفانه علی رغم اینکه هاواویی هنوز جرئیات جالب توجه زیادی ارائه نکرده است تنها یک تصویر از دستگاه بر روی توییتر قرار داده شده است.


همانطور که می بینید این محصول سازه ای گرد با یک پخ شدگی متالیک ارائه کرده است. این اولین کامپیوتر مچی نیست که یک صفحه نمایش دایره ای دارد همانند Motorola Moto 360 و LG G Watch R . با این وجود دستگاه فریبنده ای است زیرا زیبایی های منحصر به فردی دارد و این جالب خواهد بود که تنها بدانیم از چه ساخته شده است.
علی رغم جداره خارجی صیقلی، می دانیم که Band Zero توانایی تحمل شرایط مختلف از جمله غبار، آب و سایر عوامل خطر¬آفرین را دارد، چرا که توانسته است مجوز IP68 را دریافت نماید.
این طبیعی است که فرض کنیم، مانند بیشتر ساعت های هوشمند که توسط فروشندگان عمده گوشی های هوشمند خلق می¬شوند، Band Zero با پوشش اندروید شرکت گوگل راه اندازی خواهد شد. هیچ دلیلی برای باور خلاف این ماجرا وجود ندارد اما از آنجایی که هواوی هنوز آن را تایید نکرده است شاید شرکت در این مورد یک شگفتی در آستین داشته باشد.
هنوز قیمتی برای Band Zero اعلام نشده است اما در ماه آگوست به گونه ای وارد چین شده و در سه رنگ بدنه مشکی ، سفید و بژ ، عرضه خواهد شد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر