احتمال اضافه شدن ویژگی دبل تپ به نمایشگر پرچمداران مایکروسافت

احتمال اضافه شدن ویژگی دبل تپ به نمایشگر پرچمداران مایکروسافت

روشن کردن نمایشگر بدون فشردن دکمه پاور و تنها با دوبار ضربه زدن روی آن ویژگی محبوبی بود که اکنون در ویندوز 10 موبایل دیده نمی‌شود. البته به نظر می رسد مایکروسافت قصد دارد این ویژگی را به لومیا 950 و 950 ایکس ال اضافه کند.

مایکروسافت اشاره کرده است که احتمال دارد ویژگی دو بار ضربه زدن روی نمایشگر (دبل تپ) برای روشن شدن صفحه نمایش به گوشی‌های لومیا 950 و 950 ایکس‌ال اضافه شود؛ ویژگی کاربردی‌ای که معمولا جایگزین فشردن دکمه پاور می‌شود و کار را برای کاربران راحت می‌کند.

گابریل آول در پاسخ به توییت یکی از کاربران که درخواست کرده این ویژگی به گوشی‌های ویندوزی با ویندوز 10 اضافه شود، گفته که این یکی از درخواست‌های متداول کاربران است و پیشنهاد کرده است که این درخواست در بخش فیدبک مربوطه ثبت شود.

اگرچه نمی‌توان به یک توییت و پاسخ داده‌شده به عنوان تاییدی برای اضافه شدن این ویژگی نگاه کرد، وقتی رسما گفته شده که این ویژگی برای بسیاری از کاربران مطلوب بوده و تعداد زیادی درخواست اضافه شدن آن را دارند، می‌توان امیدوار بود که در آپدیت‌های بعدی دوباره شاهد روشن شدن نمایشگر با ضربه زدن روی آن باشیم.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر