واقعیت مجازی به کمک درمان چشم‌های شما می‌آید

واقعیت مجازی به کمک درمان چشم‌های شما می‌آید

هم رسان: در آینده‌ای نزدیک دنیا متعلق به هدست ها خواهد بود و این ابزار در کنار سرگرمی،در پزشکی نیز کاربردهای بسیاری خواهد داشت.

 

به گزارش هم رسان، هدست Portal Telemedicine Headset ابزاری حرفه‌ای است که به شما این امکان را می‌دهد تا زیر نظر یک پزشک و در یک ویدیو کنفرانس چشم‌های خود را تحت نظر و درمان قرار دهید. این هدست دارای یک دوربین متحرک است که به پزشک اجازه بررسی چشم بیمار را می‌دهد. پزشک دستورالعمل‌های لازم را از طریق هدفون به گوش بیمار می‌رساند و یک میکروفون هم وجود دارد تا بیمار با پزشک خود صحبت کند. همچنین این هدست دارای یک گوشی پزشکی دایره‌ای شکل هم هست که به پزشک امکان کنترل ضربان قلب را می‌دهد. بیمار و پزشک با استفاده از این هدست با یکدیگر در تعامل بوده و به تبادل اطلاعات می‌پردازند.ضمناً یک صفحه نمایش برای ارتباطات تصویری نیز مورد نیاز است.این سیستم، برای افرادی که نسبت به پزشک خود فاصله زیادی دارند و یا از راه دور تحت درمان و مراقبت‌های بهداشتی قرار دارند بسیار مفید است. همچنین برای کسانی که تمایلی به حضور در صف‌های طولانی کلینیک‌های درمانی ندارند هم می‌تواند بسیار راهگشا باشد. پیش بینی می‌شود در آینده تمام مراقبت‌ها و درمان‌های پزشکی از راه دور با یک ویدیو کنفرانس انجام شود.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر