اپلیکیشن‌های برتر آموزش زبان کدام‌ها هستند؟

اپلیکیشن‌های برتر آموزش زبان کدام‌ها هستند؟

بسیاری از ما به آموزش زبان دیگر علاقه‌مند هستیم، و به روش‌های گوناگونی سعی در فراگیری زبان داریم. یکی از روش‌های آسان و در دسترسی که شما هر زمان که دوست داشته باشید می‌توانید به آموزش زبان بپردازید، استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان است، این روش هم ساده است و هم بدون هزینه. ما در این مقاله آموزشی اپلیکیشن‌های برتر و رایگان آموزش زبان را به شما معرفی‌ می‌کنیم.

اولین و محبوب‌ترین اپلیکیشن برای آموزش زبان، اپلیکیشن محبوب و پرکاربرد "Memrise Learn Languages" است. "Memrise Learn Languages" اپلیکیشنی بسیار مفید و کاربردی برای آموزش بیش از ۲۰۰ زبان است. شما با این اپلیکیشن می‌توانید به یادگیری زبان‌های مختلف بپردازید. برای آموزش زبان اپلیکیشن‌های متفاوتی وجود دارد که هر کدام از روش‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. نباید فراموش کرد که این اپلیکیشن روشی متفاوت دارد و به شما کمک می‌کند که با تکرار و تمرین فراوان در عرض یک ساعت با ۴۴ کلمه آشنا شوید. از جمله نکات مهم در این اپلیکیشن می‌توان به رایگان بودن آن در یادگیری کلیه زبان‌ها در کلیه سطوح و همچنین آموزش بیش از ۲۰۰ زبان در یک اپلیکیشن واحد اشاره کرد.

اپلیکیشن "Duolingo"، یکی دیگر از اپلیکیشن‌های موفق برای یادگیری زبان‌های انگلیسی، آلمانی، سوئدی، پرتغالی، فرانسوی، اسپانیایی، هلندی و دانمارکی است که از روش متفاوتی برای آموزش زبان استفاده می‌کند، در واقع اپلیکیشنی با پلتفرمی شبیه بازی است. این اپلیکیشن در چند وقت اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته، در حدی که گوگل اعلام کرده است، به‌خاطر رشد قابل ملاحظه این استارت‌‌آپ، به سرمایه‌گذاری و مشارکت با آن تمایل دارند. در واقع Duolingo، از جدیدترین متدهای مبتنی بر تکنولوژی و یادگیری ماشینی  برای آموزش زبان استفاده می‌کند، و این ویژگی Duolingo  آن را متمایز کرده است.این اپلیکیشن واژه‌های زبان‌های مختلف را در دسته‌های مختلفی همچون حیوانات، غذاها، عبارات و اصول دسته‌بندی کرده است که می‌توانید به آسانی واژه‌ها را بیاموزید. آموزش به صورت درس به درس است و همراه با تصاویر کلمه‌ها را یاد خواهید گرفت و با تمام کردن کلمه‌های هر بخش مدال طلا برای شما نمایش داده خواهد شد.

اپلیکیشن "Learn Languages: Rosetta Stone"، اپلیکیشنی مناسب برای آموزش زبان است. شما از طریق این اپلیکیشن امکان یادگیری ۲۴ زبان زنده دنیا را دارید. این اپلیکیشن از شیوه‌های نوینی برای آموزش زبان دوم به شما استفاده می‌کند، و انگیزه شما را برای یادگیری زبان دوم بالا می‌برد. "Learn Languages: Rosetta Stone"، اپلیکیشن آموزش زبان شرکت آمریکایی رزتا استون است، شرکتی که یکی از نام‌آوران عرصه آموزش زبان محسوب می‌شود.

اپلیکیشن 50Languages، اپلیکیشن رایگان دیگری برای آموزش زبان است، که همان طور از اسم این اپلیکیشن پیدا است، به آموزش ۵۰ زبان می‌پردازد. روش کار این اپلیکیشن به این صورت است به آموزش هر زبان در ۱۰۰ مرحله می‌پردازد و بیشتر بر روی مکالمه و جملات پر کاربرد روزانه تمرکز می‌کند تا آموزش قواعد زبان. این اپلیکیشن همچنین فایل‌های صوتی زیادی را در اختیار شما برای دانلود قرار می‌دهد تا با تلفظ‌های درست آشنا شوید، و باعث می‌شود مهارت گوش‌ دادن و صحبت کردن شما تقویت شود. این اپلیکیشن به صورت رایگان برای دو پلتفرم iOS و اندروید عرضه شده است.

 

 

اپلیکیشن" Lingua.ly"، اپلیکیشن متفاوت آموزش زبان است، چرا که به شما از طریق خواندن خبر زبان مورد نظرتان را آموزش می‌دهد. این اپلیکیشن بیشتر برای تقویت زبان است و حتما برای استفاده از آن باید در یک سطح مبتدی به زبان مسلط باشید. نحوه استفاده از این اپلیکیشن به این صورت است که پس از ورود به اپلیکیشن، با انتخاب زبان مورد نظر

یک مقاله و خبر برای شما باز می‌شود و شما شروع به خواندن آن می‌کنید، و هر جای مقاله برای شما مبهم باشد شما می‌توانید، از دیکشنری داخلی اپلیکیشن برای ترجمه به زبان دلخواه خود استفاده کنید.  این اپلیکیشن به صورت رایگان برای دو پلتفرم iOS و اندروید عرضه شده است.

با اپلیکیشن "Sounds: The Pronunciation App" کلمات انگلیسی را درست تلفظ کنید. برای بسیاری از ما پیش‌آمده است که با وجود دایره لغت انگلیسی بالا، در تلفظ و بیان کلمات با مشکل روبه‌رو هستیم. تلفظ درست و لهجه خوب یکی از موارد مهم برای درست و با تسلط صحبت کردن زبان انگلیسی است. اپلیکیشن "Sounds: The Pronunciation App"، معلم خوبی برای تمرین تلفظ درست و دقیق، است. استفاده از این اپلیکیشن، به درست صحبت کردن شما و تلفظ لغات به شما کمک بزرگی خواهد کرد.

امروزه کاربران زیادی در سرتاسر دنیا به یادگیری زبان مشغول هستند، و از روش‌های گوناگونی برای آموزش استفاده می‌کنند. استفاده از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای آموزشی به یکی از راه‌های متداول زبان تبدیل شده است، و کم نیستند عده‌ای که با تکیه بر اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار‌های آموزشی موفق به یادگیری زبان می‌شوند.پس می‌توانید از همین الان می‌توانید با اپلیکیشن‌های خوب و رایگانی که به شما معرفی کردیم، شروع به یادگیری زبان کنید و موفق شوید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر