تکنولوژی با کودکان و حیوانات کار نمی کند

تکنولوژی با کودکان و حیوانات کار نمی کند

این یک داستان به قدمت زمان است: کودکان و حیوانات با تکنولوژی ترکیب نمی شود. این که بیلی صفحه نمایش مسطح جدید شما را آن قدر خاموش و روشن می کند تا بسوزد، یا راور یک جفت دیگر از هندزفری های فانتزی های شما را می جود، ممکن است شما را به این فکر بیندازد که ما از این به بعد می دانیم که نزدیک بودن بعضی موارد به تکنولوژی آن قدر ها هم خوب نیست. اما برای اطلاع شما باید ذکر کرد که گاهی نمی توان به این شرایط کمکی کرد.

در ابتدا ما رادیوی عمومی ملی را داریم و بد رفتاری که به دلیل گفتن این نکته که کودکان خود را در طول روز مشغول نگه دارید نشات گرفته است. یک روزنامه نگار تازه وارد کلید های برد کنترل را به گونه ای میزند که صدای آن برای مبادله مورد نیاز خواهد بود. 
این دقیقا مشابه کاری است که راسو ها انجام می دهند. یک راسوی واقعی حدود 66 کیلو وات ترانسفورماتور برق را می جود البته با در نظر گرفتن آفلاین بودن ذرات برخورد کننده، گرچه موقت است و خیلی زود باید به حالت آنلاین باز گردد. همان طور که بچه ای شیطان و موذی NPR را خاموش کرد می توان مشابه این را به یک راسو نیز نسبت داد. آب با میزان زیادی خز در نهایت چندان خوشایند نخواهد بود.

 

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر