بهترین گوشی های رده بالای سامسونگ [سال 2016]

بهترین گوشی های رده بالای سامسونگ [سال 2016]

امروزه تولیدکنندگان بسیاری پا در میدان رقابت ساخت گوشی‌های هوشمند گذاشته‌اند و هر روز با تولید محصولی جدید در پی جذب کاربران بیشتری هستند.

کمپانی سامسونگ  نیز به عنوان محبوب‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های اندرویدی و همچنین رهبر بازار اسمارت فون‌ها، از این قاعده مستثنی نیست و هر ساله گوشی‌های بسیاری روانه بازار می‌کند و گاهی اوقات تفاوت‌های بسیار کوچکی بین گوشی‌های عرضه شده‌ی آن وجود دارد. تمامی گوشی‌های این کمپانی با نام گلکسی شروع شده و با انواع و اقسام نام‌ها کامل می‌شوند. بهترین گوشی‌های سامسونگ در سری اس و نوت این کمپانی قرار می‌گیرند که در ادامه بهترین‌های این سری از گوشی‌ها را معرفی خواهیم کرد. با دیجی رو همراه باشید.
گلکسی نوت 5 سامسونگ
قیمت: نسخه 32 گیگابایتی 699.99 دلار و نسخه 64 گیگابایتی 799.99 دلار

اگر به دنبال یک گوشی تمام عیار می‌گردید و در برابر دریافت کیفیت و ویژگی‌ها راضی به پرداخت هزینه‌ی بیشتری هستید، نوت 5 بهترین گزینه روبه روی شما خواهد بود. از نظر طراحی این گوشی یکی از بهترین‌ها است که با ویژگی‌های بسیاری از جمله قلم منحصر به فردش در بین فبلت های بازار عرض اندام می‌کند.

با وجود عدم پشتیبانی از کارت حافظه خارجی، نوت 5 یکی از یپیشرفته‌ترین تراشه‌ی ساخته دست کره‌ای ها یعنی اگزینوس 7420 و همچنین 4 گیگابایت رم را با خود به همراه دارد. از نظر دوربین نیز این گوشی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. با این حال همه ما در سال جاری منتظر رونمایی از گلکسی نوت 6 هستیم، اما تا آن زمان Galaxy Note 5 فرمانروا خواهد بود!

 

 




گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ
قیمت: نسخه 32 گیگابایتی 699.99 دلار و نسخه 64 گیگابایتی 799.99 دلار

این گوشی نسخه‌ای بزرگتر از گوشی Galaxy S6 edge می‌باشد. صفحه نمایش +Galaxy S6 edge اندازه‌ای برابر 5.7 اینچ دارد و نسبت به مدل اولیه خود 0.6 اینچ بزرگتر شده است. با آنکه طراحی منحنی این گوشی چیز جدیدی نیست، اما در حال حاضر گلکسی اس 6 اج پلاس را در میان دریایی از فبلت‌ها به بزرگترین دستگاه سامسونگ با صفحه نماش لبه دار تبدیل کرده است.

مشخصات گوشی هوشمند +Galaxy S6 edge شبیه نوت 5 است اما فاقد قلم می‌باشد، با این حال لبه‌های خمیده در دو طرف صفحه نمایش این گوشی به کاربر امکان دسترسی آسان به بخش هایی مانند مخاطبین و برنامه‌ها را از هر جای سیستم عامل می‌دهد و این کمبود را جبران می‌کند.


 گلکسی اس 7 اج سامسونگ
قیمت:  799.99 – 749.99 دلار

این گوشی توسط بسیاری از کاربران به عنوان بهترین گوشی منحنی شناخته شده است. این گوشی علاوه بر داشتن دوربین بسیار عالی، ضد آب هم بوده و از کارت حافظه‌ی microSD پشتیبانی می‌کند.

 



گلکسی اس 7  سامسونگ
قیمت: 699.99 – 649.99 دلار

اگر چه گلکسی اس7 و اس 7 اج دارای وجه تشابه بسیاری هستند، اما کاربران مختلفی دارند، به عنوان مثال اغلب ورزشکاران گوشی گلکسی اس 7 اج استفاده نمی‌کنند، چرا که گوشی هوشمند گلسی 7 کوچکتر و یک دستگاه جمع و جور تر است. صرفه نظر از اینکه افراد چه دلیلی برای انتخاب گوشی دارند، بعید است انتخاب گلکسی اس 7 کسی را ناامید کند و این می تواند یک تجربه‌ای عالی باشد.

 

 


گلکسی اس 6 سامسونگ

قیمت: 584.99 – 576 دلار

سامسونگ در سال گذشته تغییر بزرگی ایجاد کرد و اولین سری از گوشی های گلکسی اس 6 را با بدنه‌ای از جنس فلز به بازار عرضه نمود. شاید اس 6 در حال حاضر بهترین گوشی سامسونگ نباشد، اما این گوشی نسبت به اس 7 کمی ارزان‌تر است و قابلیت‌ها و سخت افزاری با خود به همراه دارد که آن را در جرگه2ی گوشی‌های به روز و قدرتمند قرار می‌دهد. اگر قصد تهیه گوشی سامسونگ را دارید اس 6 می‌تواند شما را راضی کند به شرطی که بتوانید با مشکلات آن بسازید!
 


گلکسی اس 6 اج سامسونگ
قیمت: 584.99 – 576 دلار

این گوشی اولین گوشی سامسونگ می‌باشد که مجهز به صفحه نمایشی با شیشه‌ای منحنی و خمیده است. سخت افزار آن شبیه به گلکسی S6 بوده، اما تفاوت آنها مربوط به ظرفیت باتری است، گلکسی اس 6 اج، ۵۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت بیشتری نسبت به اس 6 معمولی دارد.

حال این سوال پیش می‌آید که وقتی گلکسی اس 7 اج وجود دارد چرا باید کسی تمایل به خرید گلکسی اس 6 اج داشته باشد؟ جواب این سوال واضح است. این گوشی کوچکترین گوشی است که دارای صفحه نمایشی با لبه های منحنی می‌باشد.

 


گلکسی اس 6 اکتیو سامسونگ
قیمت:  594 دلار

این گوشی در حقیقت نسخه‌ی ناهموار گوشی سامسونگ اس 6 با همان پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اگزینوس 7420 می2باشد که به یک دوربین 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسل، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. همچنین یک باتری 3500 میلی آمپرساعت انرژی Galaxy S6 Active را تامین می‌کند.

 


 

با توجه به مطالب ذکر شده در نهایت این علاقه‌ی کاربر است که تعیین می‌کند کدام گوشی را انتخاب نماید. پیشنهاد شما کدام گوشی است؟

 

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر