پوشش های بدنه ی گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 EDGE+ سامسونگ لو رفتند

پوشش های بدنه ی گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 EDGE+  سامسونگ لو رفتند


MobileDirect شرکتی است که برای گوشی های هوشمند تجهیزات جانبی تولید می کند. در نتیجه می تواند اطلاعات مربوط به بدنه ی موبایل های جدید را پیش از عرضه ی رسمی آنها به بازار دریافت نماید. مدل های بدنه ی عرضه نشده ی Apple iPhone 5 و Apple iPhone 6 نیز پیش از این و توسط این شرکت بر روی اینترنت قرار داده شده بود. امروز صبح MobileDirect تصاویری از دو موبایل رونمایی نشده ی اندرویدی را منتشر نمود. این دو موبایل گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 EDGE+ سامسونگ هستند.

چیزی که به چشم می خورد این است که محلی برای دوربین و فلش آن تعبیه شده است. بر اساس این طراحی می توان فهمید که این موبایل با پیکربندی دوربینی مشابه دوربین های موجود بر روی گلکسی S6 و گلکسی EDGE S6 ارایه شده است. و این بدان معناست که فلش درست در کنار دوربین و نه در زیر آن قرار گرفته است. چنین چیزی درست همانند قاب های محافظ موبایلی است که برای گلکسی نوت 5 عرضه شده بود.
گفته می شود که گلکسی EDGE+ S6 همان گلکسی EDGE S6 با ابعادی بزرگتر و تغییراتی داخلی (شایع است که SoC ی Snapdragon 808ی آن با تراشه ی Exynos 7420 جایگزین خواهد شد) است. در نتیجه قاب های ارایه شده برای گلکسی EDGE+ S6 همان قاب های گلکسی EDGE S6 ولی با اندازه ای متفاوت خواهد بود. برای مشاهده ی تصاویر بیشتر به اینجا مراجعه نمایید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر