با انتقال داده توسط کابل برای همیشه خداحافظی کنید.

با انتقال داده توسط کابل برای همیشه خداحافظی کنید.

در این گزارش قصد داریم اپلیکیشن Air Transfer را به شما معرفی کنیم که از طریق آن می توانید فایل هایتان را به صورت بی سیم انتقال دهید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Air Transfer نام اپلیکیشن برتری در آیفون و آیپد می باشد که به راحتی توسط آن میتوانید فایل ها را منتقل کنید .
با استفاده از این نرم‌افزار و ست کردن آی پی بین آیفون و کامپیوتر باید برای همیشه با انتقال داده توسط کابل خداحافظی کنید . این موضوع زمانی بیشتر نمود پیدا می کند که متوجه شوید ، آیفون از بلوتوث برای انتقال داده استفاده نمی کند .

 


یکی دیگر از دلایل مهمی که می توان استفاده از این نرم‌افزار را برای شما جذاب کند ، عدم پاک شدن اطلاعات موجود روی گوشی است. یعنی با هر کامپیوتری که دوست دارید می توانید اطلاعات مورد نیاز را بر روی گوشی آيفونتان بریزید و نگران پاک شدن اطلاعات قبلی نباشید .

 


آموزش انتقال فایل بدون سیم با Air Transfer :

برای حل این مشکل کافی است تا Air Transfer را روی آیفون  نصب کنید تا بدون استفاده از کابل ، بتوانید یک شبکه‌ی هماهنگ بین گوشی‌ خود و کامپیوتر ایجاد کنید . پس از باز کردن نرم‌افزار بر روی گزینه WiFi کلیک کنید و سپس آی پی که نمایش داده شده است را در آدرس بار مرورگر تایپ کنید . حال به راحتی هر گونه فایلی که مد نظر دارید را با توجه به نوع آن، در مکان مشخص شده درگ کنید . برای مثال فایل عکسی که بر روی کامپیوتر دارید را در قسمت Photo که در مرورگر به نمایش در آمده است درگ کنید تا فایل‌ها بر روی آیفون نمایش پیدا کند .

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر