تصاویر گلکسی C5 تمام فلزی سامسونگ منتشر شد !

تصاویر گلکسی C5 تمام فلزی سامسونگ منتشر شد !

شباهت هایی بین این دستگاه و اچ تی سی 10 وجود دارد !

سامسونگ در کنار محصولات پیشرفته ای نظیر گوشی های سری S گلکسی و گوشی های گلکسی نوت ، محصولات دیگری را نیز در قالب گوشی های رنج متوسط وارد بازار می کند . در واقع عجیب نیست اگر که گفته شود که سازنده کره ای بازار را تا حد زیادی در چند سال اخیر با محصولات خود اشباع کرده است ، با وجود این باز هم تصاویری از یک گوشی هوشمند دیده نشده که قرار است با نام گلکسی C5 وارد بازار شود ، منتشر شده است .

اگر که یک چیز تنها در دنیای گوشی های همراه بتواند کاربران را گیچ کند این است که گفته شود بدنه فلزی دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد و سپس تصاویری از یک دستگاه مانند گلکسی C5 سامسونگ که از یک بدنه تمام فلزی زیبا بهره می برد ، منتشر گردد . 

قبل از این هم گوشی هایی از سری گلکسی C عرض اندام کرده بودند . به طور مثال یکی از این گوشی ها گلکسی C7 بود که ویژگی های بسیار پیشرفته ای دارد و چند وقت پیش خبرهایی در مورد نتایج به دست آمده از بنچمارک آن منتشر شد . تصاویر منتشر شده جدید متعلق به گلکسی C5 می باشند که ظاهرا در قالب پاسخی به سازندگان چینی که گوشی های رنج متوسط قدرتمند ولی ارزان قیمتی می سازند ، ساخته شده است .

این گوشی جدید که شماره سریال SM-C5000 را روی خود دارد ، در تصاویر منتشر شده بسیار درخشان ظاهر شده است . دلیل این امر هم یک قاب سیلیکونی می باشد که عده زیادی دوست داشتند که زیر آن را ببینند .

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی C5

گفته شده است که سامسونگ گلکسی C5 از یک پردازشگر قدرتمند کوالکوم اسنپدراگون 615 و یا 617 در کنار یک واحد پردازش گرافیکی Adreno 405 و یک رم 4 گیگابایتی بهره می برد . با توجه به چنین مشخصاتی می توان گفت که گلکسی C5 در واقع رابط بین گوشی های رنج پیشرفته و گوشی های رنج متوسط و همچنین برادر کوچک تر گلکسی S7 به شمار می آید . شایعه های منتشر شده همچنین از این امر حکایت می کنند که C5 از یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ، سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو و نرم افزار کمکی TouchWiz UX سامسونگ بهره می برد .

هنوز مشخص نیست که سامسونگ در چه تاریخ و مکانی می خواهد از گوشی جدید خود رونمایی کند . به نظر می رسد که طراحی محصول جدید هیچ شباهتی با محصولات قبلی سازنده کره ای ندارد زیرا با نگاه کردن به گلکسی C5 تصاویری از اچ تی سی 10 و آیفون 6S در ذهن تداعی می گردد . همه این مطالب باعث شده است که حرف و حدیث های بیشتری در مورد گلکسی C5 وجود داشته باشد . 

از آنجایی که شایعه شده سامسونگ می خواهد با ارتش گوشی های ارزان ولی قدرتمند سازندگان چینی مقابله کند این احتمال وجود دارد که قیمت گلکسی C5 در مقایسه با محصولات قبلی این سازنده بسیار ارزان تر باشد . 

 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر