آن چه که گربه ی شما واقعا می گوید

آن چه که گربه ی شما واقعا می گوید

آیا متقاعد شده اید که هنگامی که گربه ی شما meows می گوید در حقیقت در حال تلاش است که پیامی را به شما منتقل کند؟ در حال حاضر یک چاپگر سه بعدی موجود است که می تواند صدای گربه ی شما را در چند نوع متفاوت از تن صدا ترجمه کرده و از طریق گوشی تلفن هوشمندتان در اختیار شما قرار می دهد. بله درست همانند همان مدلی که Dug در Pixar’s Up می پوشید!

نام آن Catterbix است و عده ای گربه دوست آن را در آزمایشگاه درست کرده اند هدف آن ها از ساخت این وسیله ایجاد تعداد یک سرگرمی جدید به زندگی گربه ها است.
ما بر این باوریم که اگر مردم قادر به درک و فهم گربه ها شوند متوجه خواهند شد که چه موجودات عالی هستند. مطالعات نشان داده اند که گربه های بالغ در هنگام صحبت با انسان ها میومیو می کنند نه در هنگام صحبت کردن با یکدیگر! ما این صداهای گربه ها را آنالیز کرده و نتایج تحلیل آن ها را تحت برنامه ای در اختیار انسان ها قرار می دهیم که صدای میو گربه را تشخیص داده و به واژه ای در زبان انسان ها مطابقت می دهد. پس از آن ما این فناوری را در قلاده ای سه بعدی قرار می دهیم جایی که شما می توانید انتخاب کنید که با چه صدایی تحلیل آوای گربه ی خود را بشنوید.

 

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر