تصویری از گوشی غول پیکر شیائومی منتشر شد؛ یک فبلت بدون دکمه هوم

تصویری از گوشی غول پیکر شیائومی منتشر شد؛ یک فبلت بدون دکمه هوم

در سال جاری کمپانی شیائومی چندین گوشی هوشمند را روانه بازار کرده است که از آن جمله می‌توان به Redmi 3 Pro ، Redmi Note 3 و پرچمدار این کمپانی یعنی Mi 5 اشاره کرد. گفته می‌شود که شیائومی در حال برنامه ریزی برای عرضه‌ چند سخت افزار جدید در 10 مه سال جاری است. این شرکت اعلام کرده که گوشی غول پیکر شیائومی (Xiaomi Mi Max) که در حقیقت یک فبلت است، همراه با سیستم عامل MIUI 8 OS رونمایی می‌شود و به احتمال زیاد در این مراسم، دستبد سلامتی جدید این کمپانی یعنی Mi Band 2 نیز معرفی خواهد شد.

 

 

روز گذشته تصویر جدیدی از Mi Max  منتشر شد که در آن قسمت جلوی گوشی نشان داده شده است. در تصویری که در گذشته از این فبلت منتشر شده، نمایی از قسمت بالای گوشی به نمایش در آمده بود که به علت تاری تصویر کاملا مشخص نبود دکمه‌ی خانه وجود دارد یا خیر. اما در تصویر جدید به وضوح معلوم است که دکمه‌ی هوم در این دیوایس حذف شده است. نکته جالب این که بر اساس تصویر منتشر شده، دکمه‌ی پاور و کلید تنظیم صدا در سمت چپ دستگاه تعبیه شده است. همچنین این فبلت از کمربندی فلزی بهره می‌برد، اما مشخص نیست که قسمت پشتی دستگاه فلزی است یا از پلی کربنات ساخته شده است. با توجه به مطالب ذکر شده، این دیوایس ما را به یاد گوشی شیائومی Mi Note و Mi Note Pro می‌اندازد که در ماه ژانویه‌ی سال گذشته معرفی شد.

بر طبق گزارش بنچمارک، Xiaomi Mi Max مجهز به صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی (1080 *1920پیکسل) بوده و از تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون SoC 650 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 510 GPU بهره می‌برد. همچنین این فبلت دارای 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی ، 2 گیگابایت رم و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو بوده و به سیستم عامل اندروید مارشمالوی 6.0.1 تجهیز خواهد شد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر