نسخه جدید اپلیکیشن Beme برای اندروید عرضه شد

نسخه جدید اپلیکیشن Beme برای اندروید عرضه شد

ایستگاه آتی: چندی پیش، اپلیکیشن اجتماعی Beme، پس از بروز رسانی جدید، برای سیستم عامل اندروید عرضه شد. این برنامه تابستان سال گذشته با حمایت کیسی نیسات که که بنیان‌گذار شرکت سازنده این اپ می باشد، عرضه شده بود. اما چندی بعد از آن برنامه Beme از دسترس خارج شد. به گفته کیسی نیسات در نسخه جدید این اپلیکیشن تمام مشکلاتی که در نسخه قبلی این برنامه بود، رفع شده است.

بنیان‌گذار شرکت Beme با انتشار ویدیویی درباره ناتوانی های نسخه قبلی این برنامه گفته و واقعا به این سوال که چه بلایی سر این اپ آمد که از زمان انتشار اولیه‌اش چندان موفق نبوده، پاسخی نمی‌دهد بلکه به نوعی آن را مجددا معرفی می‌کند.

برنامه اشاره شده کمی مشابه برنامه اسنپ چت می باشد که امکان ضبط ویدیو های کوتاه را دارد.  اما بر خلاف اسنپ‌چت (یا دیگر برنامه های مشابه) قرار نیست که خودتان هم در ویدیو حضور داشته باشید، حتی نمی توانید آنچه ضبط می‌کنید را ببینید.

در واقع صفحه ضبط کردن ویدیو سیاه شده و به شما اجازه دیدن آنچه از آن فیلمبرداری می‌کنید را نمی‌دهد. برای ضبط ویدیو باید آن را به بدن‌تان بچسبانید تا ویدیو از زاویه دید شما در زندگی واقعی ضبط شود.

به شکل کلی از این طریق زندگی روزمره‌تان را برای فالوئرهای‌تان نمایش می‌دهید. به‌این‌ترتیب طبیعی‌ترین چیزی که روبروی شما است از طریق این اپ ضبط شده و برای دیگران ارسال می‌شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر