اچ پی از رایانه های All-in-One با نام Pavilion رونمایی کرد

اچ پی از رایانه های All-in-One با نام Pavilion رونمایی کرد

اچ پی امروز از کامپیوتر بدون کیس یا All-in-Ones با نام Pavilion در دو نسخه با نمایشگر ۲۳٫۸ و ۲۷ اینچی رونمایی کرد. نمایشگر به کار رفته در این کامپیوترها دارای وضوح با کیفیت QHD و Full HD همراه با پنل IPS است. نسخه ۲۷ اینچی این کامپیوتر دارای صفحه نمایش edge to edge میباشد. همچنین کمپانی Bang & Olufsen مسئولیت ساخت اسپیکرهای Pavilion را عهده دار بوده است.

کامپیوترهای Pavilion از نسل جدید پردازنده های نسل ششم اینتل Core i7 به همراه کارت گرافیک NVIDIA GT 930A و یا نسل هفتم AMD up A10 بهره می برد. از سوی دیگر این کامپیوترها از مشخصات سخت افزاری مختلفی تا ۱۶ گیگابایت رم و ۳ ترابایت حافظه داخلی یا ۱ ترابایت درایو هیبریدی بهره می برند.

کامپیوترهای جدید اچ پی به دوربین RealSense اینتل، دوربینی بهره مند از تکنولوژی تشخیص حرکات بدن اینتل، نیز مجهز هستند و با قابلیت تشخیص هویت بیومتریک Windows Hello ویندوز ۱۰، سازگاری دارند.

قرار است نسخه ۲۳٫۸ اینچی کامپیوتر Pavilion به قیمت ۷۰۰ دلار از ۱۰ جولای و نسخه ۲۷ اینچی این کامپیوتر هم به قیمت ۱۰۰۰ دلار از ۳ جولای روانه بازار شود.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر