این برند معروف شیر باعث سرطان سینه در زنان می شود!

این برند معروف شیر باعث سرطان سینه در زنان می شود!

مطالعات نشان داده است که مصرف سویا شیر سیلک سبب کمبود ویتامین D و B12 و ابتلا به سرطان سینه در زنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ مصرف سویا شیر اثرهای منفی بر سلامتی دارد و باید با احتیاط مصرف شود. مواد تشکیل‌دهنده سویا شیر شامل طعم‌دهنده‌های غیر طبیعی، آب فیلترشده، کلسیم کربنات، شکر، نمک دریایی، کاراگینان، ریبوفلاوین و ویتامین A پالمیتات است.

علاوه بر این، سویا شیر حاوی موادی است که سبب لخته شدن و انسداد خون می‌شود. وجود فیتواستروژن عملکرد غدد درون ریز را مختل می‌کند که سبب سرطان سینه و ناباروری در زنان می‌شود.

این برند معروف شیر باعث سرطان سینه در زنان می شود!

گفته می‌شود که سویا شیر حاوی آلومینیوم سمی است که به کلیه‌ و سیستم عصبی آسیب می‌زند و خطر ابتلا به بیمای آلزایمر و دمانس را افزایش می دهد. مطالعات نشان داده است که نوشیدن 2 لیوان سویا شیر در روز می‌تواند چرخه اختللات هورمونی را در زنان به تعویق بیندازد.

مصرف  سویا شیر نیاز بدن به ویتامین D و B12 را افزایش می‌دهد. حدود 90 درصد از شیر سویاهای موجود در بازار به ویژه برند سیلک از نظر ژنتیکی دستکاری شده‌‌اند و حاوی مواد سمی و آفت کش‌ها هستند. علاوه بر این، این ماده حاوی ترکیبی مانند ویتامنی B12 است اما بدن نمی‌تواند آن را هضم کند به همین علت سبب کمبود این ویتامین در بدن می‌شود.

 سویا شیر عملکرد غده تیروئید را مختل می‌کند و رشد سلول‌ها و تومورهای سرطانی را در این قسمت افزایش می‌دهد. به طور کلی مصرف سویا شیر سبب افزایش احتمال ابتلا به بیماری دیابت، چاقی، سرطان روده، سرطان سینه، سرطان تیروئید، تضعیف دستگاه گوارش و تورم اندام‌ها می‌شود.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

.

یک‌شنبه, 19 اردیبهشت 1395

متن جالب خوبی بود .......

پاسخ

ثبت نظر