جدیدترین دوربین امنیتی خانگی با تکنولوژی Wi-Fi به قیمت 120 دلار

جدیدترین دوربین امنیتی خانگی با تکنولوژی Wi-Fi به قیمت 120 دلار


سیستم های امنیتی در دنیای امروز اهمیت بالایی پیدا کرده است. استفاده از دوربین ها و نظارت بر محیط پا را از سازمان های بزرگ و امنیتی نیز فراتر نهاده است و به خانه ها نیز نفوذ کرده است. بیشتر افراد برای اطمینان خاطر بیشتر دوربین ها را در خانه های خود نصب می کنند و از آنها استفاده می¬کنند.


نصب یک سیستم امنیتی تلاش به صرفه ای برای کنترل مکان مورد نظر نیست. امروزه راه حل¬های DIY بسیاری وجود دارد تا بتوان با استفاده از تعدادی از دوربین های امنیتی خانگی و یک گوشی هوشمند، تبلت یا هرچیز دیگری از طریق یک مرورگر وب، بر هر مکانی نظارت کنید. D-Link آخرین محصول خود را راحت تر و مقرون به صرفه ساخته است.
این شرکت دوربین بی سیم HD، با نام DCS-935L معرفی کرده است. این دوربین های امنیتی خانگی DIY نیز دارای تکنولوژی بی سیم 802.11AC می باشند.
این دوربین هرجای خانه را که بخواهید با ویدیویی با کیفیت واضح 720p به شما نشان می¬دهد، به هم چنین می توان بوسیله ی این دوربین و با استفاده از دستگاه های موبایل و مرورگرهای وب و نرم¬افزار mydlink از راه دور، هر مکانی را کنترل کرد. این دوربین ویژگی های بسیار دیگری مانند تشخیص صدا، کشف حرکت، قابلیت دید در روز و شب را نیز داراست، بی سیم می باشد و در هر مکانی قابل نصب است و نیز به باندهای بی سیم 2.4GH یا 2.5GH وصل می¬شود.
میدان دید افقی 78 درجه، هشدار فشار، دید شبانه تا 16 فوت، توانایی زوم و بزرگنمایی و حمایت نرم افزار mydlink برای دستگاه های iOS و اندروید از مشخصات دیگر این دوربین است. ویژگی ارزشمند دیگر این دوربین قابلیت گسترش این دوربین می باشد به این معنی که در هرزمانی و هر مکانی که احتیاج باشد می توان تعداد این دوربین ها را افزایش داد. علاوه برآن می توان آن را برروی یک ضبط کننده ی ویدئوی mydlink (99.99 دلار) نصب کرد و با استفاده از دو هارد درایو، همزمان ویدیوی چهار دوربین بی سیم mydlink را ضبط کرد.
دانیل کلی، مشاور ارشد فروش سیستم¬های D-link معتقد است: "صاحب خانه ها یا اجاره کنندگان خانه، معمولا به دنبال سیستم امنیتی برای خانه های خود می گردند، دوربین های بی سیم ما برای آنها کاملا مناسب به نظر می رسند و این امکان را به کاربران می¬دهند تا هزینه ی اضافی نصب و قرارداد بپرهیزند." و نیز به گفته¬ی او، "جدیدترین دوربین بی سیم HD قابلیت اتصال سریعتر به  11AC WiFi را دارد بنابراین می توان آنها را دورتر از مسیریاب قرار داد درحالیکه  اتصال سریعتر برقرار می شود و به این ترتیب در مکان هایی که احتیاج به نظارت دارد، انعطاف پذیرتر عمل کرد."
مدل دوربین امنیتی خانگی  DCS-935L در حال حاضر به تولید رسیده  و قیمت هر کدام 119.99 دلار می باشد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر