ال جی G5 و V10 به استخدام ارتش در آمدند !

ال جی G5 و V10 به استخدام ارتش در آمدند !

ال جی ، سازنده بزرگ کره ای ، اخیرا اعلام کرده است که سازمان NIAP ایالات متحده گوشی های G5 و V10 را تایید کرده است . از چنین اقدامی این گونه برداشت می شود که استفاده از این دو دستگاه در محیط هایی مانند ارتش و سازمان های حساس که امنیت اولویت اول را دارد ، بلا مانع است .

کریس وای ، نایب رئیس و سرپرست قسمت ارتباطات بازاریابی شرکت ال جی می گوید : " از آنجایی که امنیت بیشتر امروزه در بازار حرف اول را می زند ، ما باور داریم که ساخت یک پلت فرم ایمن برای مناطقی که در آن از شبکه های ارتباطی سیار استفاده می شود ، اهمیت زیادی دارد . گواهی اعطا شده از طرف NIAP بر این امر دلالت دارد که گوشی های ال جی از جمله ایمن ترین دستگاه های موبایلی می باشد که در حال حاضر در بازار موجود است . "

باید به این نکته نیز اشاره کرد که گواهی هایی که از سوی سازمان NIAP ارائه می شوند در 25 کشور جهان از جمله کانادا ، فرانسه ، آلمان ، هند ، ژاپن ، کره جنوبی و انگلیس معتبر می باشد . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر