صفحه نمایش انعطاف پذیر

صفحه نمایش انعطاف پذیر

محققان موفق به ساخت یک صفحه نمایش انعطاف پذیر شدند که باعث می شود بازی پرندگان عصبانی مفهوم بیشتری پیدا کند.

اولین گزینه ای که شما برای یک صفحه نمایش انعطاف پذیر برای یک گوشی هوشمند در نظر می گیرید چیست؟ این که قادر باشید به صورت طبیعی بازی پرندگان خشمگین را انجام دهید. برای استفاده از بقیه ی قابلیت های گوشی هوشمند خود می توانید چند لحظه صبر کنید تا چند دور از موشک پرندگان به پایان برسد.
شاید نه در اولویت اول، اما این مورد به وضوح از جمله اولویت های اول محققان آزمایشگاه رسانه ای برای به تحقق پیوستن این فناوری بود. در واقع بازی باعث می شود که یک ویدئوی معرفی تاثیر گذار از این توسعه به نمایش گذاشته شود، تکنولوژی که با بهره مندی از اختلاف منظر حرکت و استروسکوپی تصاویر سه بعدی بدون نیاز به عینک ایجاد شده است.
این تکنولوژی بر روی یک صفحه نمایش لمسی انعطاف پذیر متشکل از دیود های ساطع کننده ی نور ساخته شده است که این قابلیت را دارد که توسط هر کاربری و به هر میزانی خم شود. علاوه بر قابلیت انعطاف پذیری که به گوشی هوشمند داده می شود، یک سنسور ساختگی انعطاف (همانند آن چه که در آزمایشگاه برای نمونه ی اخیر از آن استفاده شد) به عنوان اهرم حرکتی دیگری مورد استفاده قرار می گیرد که در تعامل با گوشی هوشمند است.

 

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر