مشخصات گوشی Xiaomi Mi 5 فاش شد: این گوشی با تراشه Snapdragon 820 SoC و 4گیگابایت رم در ماه نوامبر به بازار عرضه می¬شود

مشخصات گوشی Xiaomi Mi 5 فاش شد: این گوشی با تراشه Snapdragon 820 SoC و 4گیگابایت رم در ماه نوامبر به بازار عرضه می¬شود


باید به کسانی که نگران جایگاه محصولات جدیدXiaomi در میان گوشی هایی که در چین و با تکنولوژی جدید تولید شده اند بودند، بگوییم که در این مورد نگرانی ای وجود ندارد. امروز صبح یک گزارش، مشخصات منتسب به Xiaomi Mi 5 را آشکار ساخت. طرفداران این شرکت از شنیدن این موضوع خوشحال خواهند شد که در صورت صحت این مشخصات، شرکت Xiaomi به هیچ وجه با عرضه این محصول جدید آنان را نا امید نخواهد کرد.


اعلام شده است که مدل Xiaomi Mi 5 با نام رمز Libra، صفحه نمایش 5.3 اینچی با تفکیک پذیری 1440 x2560 داردکه برابر با چگالی پیکسلی 554 ppi است. از دیگر ویژگی های گوشی می توان به تراشه Snapdragon 820 SoC و یک رم 4گیگیابیتی داخلی آن اشاره نمود که صحت این مشخصات هنوز در پرده ای از ابهام است. حافظه داخلی قابل ارتقای 16GB/64GB نیز احتمالا در نظر گرفته شده است. همچنین انتظار می¬رود که یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین 6 مگا پیکسلی در جلو دستگاه زینت بخش آن باشند. وظیفه روشن نگاه داشتن گوشی را باتری های3030 میلی آمپری در داخل دستگاه بر عهده دارند. و اخباری حاکی از وجود اندروید 5.1.1 بر روی آن است. شایعات از به کار گیری یک اسکنر اثر انگشت در Mi 5خبر می¬دهند.
بر اساس گزارش، Xiaomi Mi 5 در ماه نوامبر عرضه می¬شود. پیش از آن کنفرانسی در ماه می برگزار می شود که زمان دقیق عرضه Mi 5 دارای تراشه Snapdragon 820 SoC به همراه اسکنر اثر انگشت را در ماه نوامبر اعلام می نماید. اگر کنجکاوید بدانید چه چیزی باعث تاخیر در اعلام ویژگی های دقیق محصول جدید شده؛ پاسخ آن است که شرکت Xiaomi منتظر است تا مطمئن شود هیچ مشکلی در تولید تراشه Snapdragon 820 در حجمی که مورد نیاز است وجود نداشته باشد.
قیمت محصول ، نحوه عرضه و سایر جزئیات آن هنوز نامشخص است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر