سامسونگ گلکسی A4 و نمایشگر 5.5 اینچی ؟

سامسونگ گلکسی A4 و نمایشگر 5.5 اینچی ؟

چند وقت پیش خبرهایی در مورد گوشی جدید سامسونگ با شماره سریال SM-A430U از سایت هندی زائوبا ( Zauba ) منتشر شد . هنوز هیچ تصویری از این دستگاه جدید منتشر نشده است . از آنجایی که سازنده کره ای گوشی گلکسی A3 2016 را با شماره سریال SM-A310 و مدل گلکسی A5 2016 را با شماره سریال SM-A510 عرضه کرد ، می توان انتظار داشت که محصول جدید گلکسی A4 باشد .

در اولین خبرهایی که در وب سایت زائوبا منتشر شد ، قید شده بود که گوشی جدید 477.18 دلار قیمت دارد و برای تحقیق و ساخت به هند فرستاده شده است . سامسونگ به همراه این دستگاه یک کابل دیتا و یک سیم کارت نیز به هند فرستاده بود . این جزییات همه اطلاعاتی بود که تا منتشر شدن اطلاعات جدید در سایت زائوبا قرار داشت .

سه روز پیش سازنده کره ای چهار دستگاه دیگر از گلکسی جدید را برای آزمایش به هند فرستاد . این بار خبرگزاری زائوبا همچنین قیمت ( 355.09  دلار ) و اندازه نمایشگر ( 5.5 اینچ ) محصول جدید را نیز در سایت خود منتشر کرده است . 

مطمئنا ارائه اطلاعاتی محدود مانند این جزییات هدف بسیاری از سایت های خبرگزاری نیست اما تا زمانی که سامسونگ سر نخ های بیشتری را در مورد محصول جدید خود بدهد باید به همین معلومات بسنده کرد .

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر