تصاویر جدیدی از فبلت شیائومی Mi مکس !

تصاویر جدیدی از فبلت شیائومی Mi مکس !

این تصاویر را لی جون ، مدیر عامل شیائومی ، منتشر کرده است .

چند روز پیش تنا به سایت های خبرگزاری اعلام کرد که فبلت شیائومی Mi مکس را تایید کرده است . فبلت Mi مکس یک دستگاه بزرگ است که از یک نمایشگر 6.44 اینچی 1080 در 1920 پیکسلی بهره می برد .

شیائومی برای راه اندازی این فبلت بزرگ از یک پردازشگر شش هسته ای 1.4GHz  کوالکوم اسنپدراگون 650 و همچنین یک واحد پردازش گرافیکی Adreno 510 استفاده کرده است . ظاهرا سازنده چینی در نظر دارد این محصول را در دو مدل با رم های 2 و 3 گیگابایتی و حافظه های داخلی 16 و 32 گیگابایتی وارد بازار کند . 

از دیگر مشخصات این فبلت جدید می توان به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی ، باتری 4000mAh ، اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در زیر دوربین اصلی ، سیستم عامل اندروید 6.0.1  مارشمالو و نرم افزار کمکی MIUI 8 اشاره کرد . شیائومی اعلام کرده است که می خواهد این فبلت را با قیمت 200 دلار وارد بازار می کند که با توجه به پردازشگر و رم های به کار گرفته شده قیمت معقولی می باشد .

لی جون ، مدیر عامل شیائومی ، اخیرا تصاویری را از فبلت Mi مکس و Mi Band 2 در سایت ویبو ( Weibo  ) منتشر کرده است . سه تصویری که در این خبر مشاهده می کنید ، ظاهر فبلت جدید را نشان می دهد . انتظار می رود که این فبلت جدید در تاریخ دهم ماه مه ( 21 اردیبهشت ماه ) در رویدادی که قرار است توسط شیائومی برپا شود ، در معرض عموم قرار گیرد .  

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر