Ulefone Future؛ یک گوشی قدرتمند و فوق العاده با قیمتی پایین

Ulefone Future؛ یک گوشی قدرتمند و فوق العاده با قیمتی پایین

دیجی رو: امروزه تولیدکنندگان چینی بسیاری قدم در میدان رقابت گوشی‌های هوشمند نهاده‌اند، و به تبع آن فروشگاه‌های زیادی اقدام به فروش این محصولات می‌نمایند. یکی از این فروشگاههای معتبر گیربست میباشد که کم و بیش با آن آشنا هستید و نام یکی از این تولیدکنندگان چینی Ulefone است.

 Ulefone شاید یک نام تجاری شناخته شده باشد البته نه در کشورهای غربی، اما با این حال این کمپانی در چند ماه گذشته با تولید و ارائه‌ی چندین گوشی هوشمند بسیار خوب و با قیمتی پایین، توانسته در بازار این محصول حرفی برای گفتن داشته باشد.

برخلاف برخی از رقبای تولیدکننده‌ی گوشی‌های چینی، این شرکت با نمایندگان فروش گروه‌های مختلف همکاری داشته و توانسته حمایت بین المللی فروش دستگاه‌های خود را بدست آورد و به این ترتیب پیگیری و خرید تولیدات این کمپانی از مکان‌های معتبر امکان پذیر و آسان شده است. این تولیدکننده به تازگی عضو جدیدی از خانواده‌ی گوشی‌های خود را با نام Ulefone Future معرفی کرده که با داشتن سخت افزاری مناسب و خوب از قیمت پایینی برخوردار است.
طراحی

 

 

فبلت Ulefone Future به لطف طراحی که باعث حذف کناره‌های جانبی صفحه نمایش شده، دارای یک نمایشگر یکپارچه گشته، که آن را بسیار زیبا کرده است، طراحی که تنها چند گوشی هوشمند در حال حاضر از آن بهره می‌برند. این گوشی از صفحه نمایش 5.5 اینچی با شیشه‌ی Gorilla Glass بهره می‌برد که به لطف طراحی bezel-less، این دیوایس به 75 درصد از ضربه‌های وارده بر صفحه نمایشگر پاسخ می‌دهد. (ابعاد 151.5x 73.5 x 8.6mm). بدنه‌ی این گوشی به طور کامل از فلز ساخته شده و برای محافظت از آن یک نوار پلاستیکی در پشت گوشی تعبیه شده است.

 

 


 

تمامی دکمه‌های سخت افزاری را می‌توان در سمت راست این دستگاه مشاهده نمود؛ یک دکمه‌ی تنظیم صدا، دکمه‌ی پاور و اسکنر اثر انگشت مستقل که کمی پایین‌تر از دکمه پاور قرار گرفته است. معلوم نیست که چرا دکمه ‌ی پاور و سنسور بیومتریک در این گوشی با هم ترکیب نشده‌اند، با این حال هنوز هم کاربران می‌توانند با قرار دادن انگشت بر روی اسکنر، گوشی را روشن کنند.
سخت افزار و دوربین

گوشی Ulefone Future مجهز به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک Helio P10 SoC با یک گرافیک Mali-T860 GPU، حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا 32 گیگابایتی، 4 گیگابایت رم، یک پورت USB نوع C بوده  و انرژی خود را از یک باتری 3000 میلی آمپر تامین می‌کند که تنها در عرض یک ساعت از طریق شارژر دیواری از 0 تا 100 درصد شارژ می‌شود، همچنین این گوشی از سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بهره می‌برد.

 



 

دوربین اصلی Ulefone Future با لنز دیافراگم F2.0، به سنسور 16 MP S5K3P3 ساخت سامسونگ مجهز شده است. البته نباید این سنسور را با آنچه در گلکسی S6 یا نوت 5 وجود دارد اشتباه گرفت. این یک ویژگی است که باعث می‌شود تداخل رنگها از بین رفته و عکس با کیفیت بیشتری گرفته شود. همچنین فوکوس خودکار و فلش ال ای دی dual-tone به این امر کمک می‌کنند.
قیمت و زمان عرضه

 



 

فروش ویژه‌ی گوشی Ulefone Future از 4 ماه مه سال جاری در 2000 واحد فروش آغاز می‌شود. قیمت پایه برای این گوشی 199.99 دلار تعیین شده است، اما بدون کابل شارژ USB Type-C. پس از چهارم مه Ulefone Future به قیمت 239.99 دلار در 30000 فروشگاه به علاقمندان عرضه خواهد شد که با مجموعه‌ای از لوازم جانبی مانند یک پوشش TPU، محافظ صفحه نمایش، یک wallplug شارژ سریع، و مبدل کابل میکرو USB به Type-C همراه می‌باشد. از تاریخ 29 ماه مه نیز قیمت تک فروشی برای این گوشی 269.99 دلار در نظر گرفته شده که نباید مالیات و هزینه‌ای حمل و نقل را فراموش کرد.

بی شک gearbest دیگر نامی ناآشنا به حساب نمی‌آید. فروشگاهی که محصولات چینی را به فروش می‌رساند و هر از گاهی تعدادی از این تولیدات چینی را در سبد تخفیفی خود قرار می‌دهد. اکنون این فروشگاه در سبد محصولات خود گوشی Ulefone Future را با قیمت 239.99 دلار قرار داده است؛ گوشی‌ای که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

شهاب حسینی راد

یک‌شنبه, 19 اردیبهشت 1395

اینم گزینه بعدی من

پاسخ

ثبت نظر