برگزاری نشست هم اندیشی گردانندگان و اعضا جامعه مجازی شیراز

برگزاری نشست هم اندیشی گردانندگان و اعضا جامعه مجازی شیراز

در نشست هم اندیشی گردانندگان و اعضا جامعه مجازی شیراز با موضوع فعالیت گروه های تخصصی با حضور اعضای فعال اکوسیستم کارآفرینی و گروه های تخصصی و فنی شیراز در راستای گسترش و بهبود فضای فعالیت جوانان و نیاز به همکاری با بخش های خصوصی پرداخته شد.

   به همت شرکت دانش بنیان اطلاع افزار آویژه با همکاری مجموعه مدیران فردای پارس، هجدهم اردیبهشت ماه سال جاری نشستی با موضوع« فعالیت گروه های تخصصی »،  در مرکز شیراز شناسی واقع در پارک بعثت شیراز با حضور اعضای فعال اکوسیستم کارآفرینی و  گروه های تخصصی و فنی شیراز برگزار شد.
   در ابتدای رجا ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم حضور حاضران در این نشست به بیان مطالبی پیرامون فلسفه راه اندازی جامعه شیراز پرداخت و نحوه امتیاز دهی در این سیستم را به طور مشروح بیان کرد.در ادامه آقایان امرایی مدیر جامعه تجربه کاربری شیراز، تکمیل مدیر جامعه کسب و کار شیراز، اکبرپور مدیر مجموعه فکر برتر، دل زنده روی مدیر گالری افدستا، قصرفخری مدیر سایت پارسکدرز، تمیس مدیر شهر فافا، مولایی نسب مدیرعامل شتابدهنده پرش سوالاتی در رابطه با جامعه شیراز مطرح نمودند و به بیان نظرات خود پرداختند.
همچنین با توجه به حضور چند تن از مدیران گروه جامعه مجازی شیراز دو تن از آنها به مرور برنامه های خود در این رابطه پرداختند. قطمیری مدیر گروه معماری با بیان اهداف خود در رابطه با جامعه معماری و هنرمند به عنوان مدیر گروه برنامه نویسی از نحوه رشد و برنامه های خود برای گسترش دامنه فعالیت گروه ها مطالبی را مطرح کردند. همچنین سرکار خانم وصال به بیان نظرات خود در رابطه با جامعه هنری شیراز پرداخت و ابراز امیدواری کرد که بتوان اعضای این جامعه را به گروه ها دعوت نمود و از حضور آنها بهره مند گردید.  


    در ادامه با بیان نظرات اعضا در رابطه با نوع ورود و عضویت در جامعه مجازی شیراز بیان شد که با توجه به فراگیر بودن نرم افزار های شبکه اجتماعی، علاقه مندان میتوانند از طریق تلگرام و ارسال پیام به @ShirazCommunityBot بدون نیاز به درج هرگونه اطلاعات شخصی و با حفظ حریم شخصی به شروع فعالیت در گروه های بیست گانه این جامعه بپردازند و در جلسات حضوری هفتگی و ماهانه آنها بر اساس علاقه مندی خود شرکت کنند.
هم اکنون گروه هایی از قبیل معماری، هنری، عکاسی، مذهبی، برنامه نویسی، تجربه کاربری، کارآفرینی، دختران، مادران، تخفیفات و ... از جمله گروه های فعال در جامعه شیراز به شمار میروند که از بین حدود 5000 عضو جامعه مجازی شیراز تعدادی در هریک از آنها مشغول به فعالیت هستند.
گفتنی است جامعه شیراز نزدیک به یک ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده و برای گسترش و بهبود فضای فعالیت جوانان نیاز به همکاری بیش از پیش دستگاه های اجرایی و جذب حامیان مالی خصوصی دارد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر