ظاهر یکی از گوشی های اندرویدی BlackBerry ممکن است شبیه تصویر زیر باشد

ظاهر یکی از گوشی های اندرویدی BlackBerry ممکن است شبیه تصویر زیر باشد

چیزی که در ادامه مشاهده می نمایید ممکن است یکی از گوشی های اندرویدی بلک بری باشد. شایعات جدید حاکی از آن است که این شرکت کانادایی می خواهد امسال دو دستگاه اندرویدی موبایل را وارد بازار نماید. یکی از آنها که BlackBerry Venice نام دارد، باید یک اسلایدر با صفحه نمایش منحنی Quad HD باشد در حالی که دیگری که BlackBerry Prague نام دارد احتمالا مشابه BlackBerry Z3 است.


ولی وسیله ای که در تصویر سازی زیر مشاهده می نمایید، که توسط یک کاربر توییتر با نام @evleaks منتشر شده است نه شبیه یک اسلایدر و نه مشابه Z3 است. در عوض شبیه BlackBerry Passportی است که دارای صفحه کلید 3 ردیفه ی QWERTY است. اگر این گوشی شبیه گوشی Passport باشد، احتمالاً عریض و دارای ویژگی های کاملی خواهد بود (البته قیمت آن نیز بسیار بالا می شود).
این دکمه های نرم افزاری ای که بر روی صفحه نمایش گوشی دیده می شوند شبیه اندروید آبنبات چوبی هستند. متاسفانه اکنون چیز بیشتری درباره این دستگاه نمی دانیم.
ماه گذشته مدیر عامل بلک بری، جان چن درباره ی احتمال تولید گوشی های اندرویدی توسط این شرکت خبر داد و گفت چنین چیزی تنها زمانی ممکن است که این شرکت بتواند از امنیت کامل این گوشی ها اطمینان حاصل نماید. با توجه به شایعات اخیر و این تصویر سازی درز کرده در اینترنت، تصور می نماییم که این شرکت توانسته است به اندازه ای از امنیت که مد نظرش بوده است برسد. احتمالاً به زودی خبرهای بیشتری در این زمینه به گوش می رسد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر