علاقه ایرانی‌ها به یادگیری فرانسه به‌جای انگلیسی!

علاقه ایرانی‌ها به یادگیری فرانسه به‌جای انگلیسی!

Duolingo یکی از بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان خارجی است که به شما کمک می‌کند به شکلی ساده موفق به یادگیری یک زبان جدید شوید. این اپ به‌تازگی آماری از کاربران خود در کشورهای مختلف جهان منتشر کرده است که نشان می‌دهد در هر کشور چه زبانی بیشترین محبوبیت را دارد.

به نقل از جی‌اس‌ام یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که برای یادگیری زبان خارجی می‌توانید از آن استفاده کنید Duolingo است؛ برنامه‌ای بسیار موفق که روند آموزش را با بازی ترکیب کرده و موجب شده تا یادگیری زبان برای کاربران لذت‌بخش‌تر شود.

Duolingo به‌تازگی آماری از 120 میلیون کاربر خود در سراسر جهان منتشر کرده است که نشان می‌دهد کاربران هر کشور به چه زبانی بیشتر علاقه دارند. طبق انتظار، زبان انگلیسی محبوب‌ترین زبان بین کاربران این اپلیکیشن معرفی شده است، طوری که حدود 53 درصد کاربران به دنبال یادگیری آن هستند. برخلاف تصور همگان، دولینگو می‌گوید که ایرانی‌ها بیشتر به دنبال یادگیری زبان فرانسوی هستند تا انگلیسی! البته ممکن است دلیلش این باشد که کاربران ایرانی امکان یادگیری بر اساس زبان فارسی را در این اپ ندارند و تنها موردی که بیشتر به دردشان می‌خورد، یادگیری فرانسه از طریق انگلیسی است.

مورد عجیب دیگری که در این نقشه به چشم می‌آید این است که سوئدی‌ها بیشتر به دنبال یادگیری زبان سوئدی هستند که البته عامل اصلی آن مهاجرپذیر بودن این کشور است. وقتی بدانید که از هر 6 شهروند سوئدی در سال 2015، یک نفر خارج از این کشور به دنیا آمده، مشخص می‌شود چرا یادگیری زبان سوئدی در این کشور محبوب است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر