درز اطلاعات آیفون 6c همچنان ادامه دارد: چیپ های NFC و حافظه ی 16 گیگابایتی

درز اطلاعات آیفون 6c همچنان ادامه دارد: چیپ های NFC  و حافظه ی 16 گیگابایتی


اطلاعات جدید از مشخصات آیفون c6 چنان در حال انتشار است و هر روز نکات تازه تری از طراحی و مشخصات آیفون جدید به گوش می رسد. و حالا آخرین گزارش منتشر شده نشان می دهد که آیفون c6 از چیپ (تراشه)NFC مجهز شده که احتمالا بخش امنیتی آن از جنس سیلیکون است.

دو افشاگری مهم منتشر شده است: اول تصوری از یک تراشه ی حافظه ی داخلی با ظرفیت 16 گیگابایتی که این میزان از حافظه یک مبنای قدرتمند برای ادامه ی تولید آیفون هایی از این دست خواهد بود و دوم،ابعاد دقیق برای گوشی های جدید است و نشان می دهد که یک تغییر مختصر در اندازه داده شده است که این تغییر خیلی محسوس نیست و می توان گفت آیفون جدید بر اساس اندازه های همان آیفون 6S است.
آیا این اطلاعات قابل اعتماد است؟
به طور کل نمی توان صد در صد اطلاعات را قابل اطمینان و قطعی دانست زیرا به صورت رسمی منتشر نشده است،اما لازم به ذکر است که این اطلاعات از وبسایت 9to5Mac منتشر شده است.وبسایتی که تقریبا در اکثر موارد گزارش بی عیب و نقص و نزدیک به واقعیتی منتشر کرده است.با تجزیه و تحلیل کردن اطلاعات منتشر شده و با شناختی که از کمپانی تولید کننده ی این چیپ ها می دانیم ،مشخص است که چیپ های جدید که اپل می خواهد از آن ها استفاده کند مطمئنا قابل اطمینان است که چیپ های آن ها از عملکرد خوبی برخوردارند.گفته می شود که این چیپNFC تولید کمپانی NXP (یکی از بیست فروشنده بزرگ محصولات نیمه‌هادی در جهان است) و مدل آن  66VP2 است.
یکی از فواید چیپ که نسبت به چیپ دیگر ارتقا یافته استف امن تر است. بنابراین دور از انتظار نخواهد بود که همین چیپ امضای شناخته شدن این آیفون جدید باشد.

ter

tv

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر