تبلیغات تست موبایل به صورت کورکورانه نشان می دهد که مصرف کنندگان HTC One M9 را به iPhone 6 ترجیح می دهند

تبلیغات تست موبایل به صورت کورکورانه نشان می دهد که مصرف کنندگان HTC One M9 را به iPhone 6 ترجیح می دهند


HTC در بازار آمریکا دچار خوش شانسی شده است. تبلیغات تولید شده برای HTC One(M8) که گری اولدمن را نشان می دهد، فروش این موبایل را بهبود بخشیده است. در تبلیغات جدیدی که HTC تهیه نموده تست کورکورانه ای را به اجرا گذاشته است. در این آزمون موبایل های مختلف بدون اینکه نام و یا مدل آنها مشخص باشد در برابر یکدیگر قرار گرفته اند.

ظاهراً هدف اصلی این آزمون این بوده است که HTC One M9 را با Apple iPhone 6 مقایسه نماید. در یکی از آزمون ها از کاربران خواسته می شد تا دسته ای از برنامه ها را باز و بسته کنند تا بتوان به کمک این کار بتوانند میزان زمانی را که طول میکشد تا کاربران با گوشی کار کنند تخمین بزنند. آزمون دیگر به این صورت بود که کاربران از دو گوشی متمایز به موسیقی گوش دهند و تصمیم بگیرند که صدای کدامیک بهتر است. و آزمون آخر میزان کیفیت سلفی هایی که در شرایط بد با نورکم گرفته شده بودند را با یکدیگر مقایسه می نمود.

برای اینکه بدانید کدامیک از این آزمون ها در ویدیو های کوتاه و تبلغات سی ثانیه ای نمایش داده شد نیازی نیست نابغه باشیم. در یکایک این آزمون ها کاربران HTC One M9 را انتخاب می نمایند. این ممکن است بهترین تبلیغی باشد که این شرکت پس از مدت های مدیدی تولید نموده است، چراکه تمرکز آن تنها بر روی کارهایی بوده است که HTC One M9 به خوبی از پس آن بر می آید.

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر