تبلیغات تست موبایل به صورت کورکورانه نشان می دهد که مصرف کنندگان HTC One M9 را به iPhone 6 ترجیح می دهند

   
نام نویسنده:
|
دسته بندی:
|
HTC در بازار آمریکا دچار خوش شانسی شده است. تبلیغات تولید شده برای HTC One(M8) که گری اولدمن را نشان می دهد، فروش این موبایل را بهبود بخشیده است. در تبلیغات جدیدی که HTC تهیه نموده تست کورکورانه ای را به اجرا گذاشته است. در این آزمون موبایل های مختلف بدون اینکه نام و یا مدل آنها مشخص باشد در برابر یکدیگر قرار گرفته اند.

اخبار مرتبط

دیگر اخبار نویسنده

ارسال نظر


شخصی سازی Close
شما در این صفحه قادر به شخصی سازی نمیباشید