تبلیغات تست موبایل به صورت کورکورانه نشان می دهد که مصرف کنندگان HTC One M9 را به iPhone 6 ترجیح می دهند

   
نام نویسنده:

ظاهراً هدف اصلی این آزمون این بوده است که HTC One M9 را با Apple iPhone 6 مقایسه نماید. در یکی از آزمون ها از کاربران خواسته می شد تا دسته ای از برنامه ها را باز و بسته کنند تا بتوان به کمک این کار بتوانند میزان زمانی را که طول میکشد تا کاربران با گوشی کار کنند تخمین بزنند. آزمون دیگر به این صورت بود که کاربران از دو گوشی متمایز به موسیقی گوش دهند و تصمیم بگیرند که صدای کدامیک بهتر است. و آزمون آخر میزان کیفیت سلفی هایی که در شرایط بد با نورکم گرفته شده بودند را با یکدیگر مقایسه می نمود.

برای اینکه بدانید کدامیک از این آزمون ها در ویدیو های کوتاه و تبلغات سی ثانیه ای نمایش داده شد نیازی نیست نابغه باشیم. در یکایک این آزمون ها کاربران HTC One M9 را انتخاب می نمایند. این ممکن است بهترین تبلیغی باشد که این شرکت پس از مدت های مدیدی تولید نموده است، چراکه تمرکز آن تنها بر روی کارهایی بوده است که HTC One M9 به خوبی از پس آن بر می آید.

 

 

اخبار مرتبط

دیگر اخبار نویسنده

ارسال نظر


شخصی سازی Close
شما در این صفحه قادر به شخصی سازی نمیباشید