تاریخ عرضه موتورولا Moto X4 مشخص شد !

تاریخ عرضه موتورولا Moto X4 مشخص شد !

گوشی جدید در تاریخ 24 ماه اوت ( سوم شهریور ماه ) وارد بازار می شود !

موتورولا هم اکنون تحت تملک لنوو قرار دارد . اخیرا شایعه های جدیدی در مورد نسل بعدی گوشی های این سازنده شنیده شده است . تصاویر جدیدی که در صفحه HelloMotoHK Google+ سازنده قرار گرفته بیانگر سبک طراحی نسل چهارم گوشی موتو ایکس ، دروید وریزون ( Verizon ) و تاریخ عرضه این محصولات می باشد .

در این تصایر نشان داده شده که موتو ایکس جدید از یک بدنه آلومینیومی ، یک کاور شیشه ای جلویی ، کلید فیزیکی خانه در قسمت پایین دستگاه و دو نقطه سیاه رنگ در دو طرف گوشی ( که به احتمال زیاد فرستنده های مادون قرمز ( IR blasters ) متصل به نمایشگر گوشی می باشد ) بهره می برد . منابع خبری اعلام کرده اند که موتورولا کلید های صدا و پاور را به طور جداگانه در ضلع جانبی موتو ایکس جدید گذاشته است .

احتمال دارد که موتورولا بالاخره با عرضه موتو ایکس 4 اسکنرهای اثر انگشت را نیز در محصولات خود به کار ببرد . هنوز مشخص نیست که آیا کلید به کار رفته در پایین بدنه نقش کلید خانه را ایفا می کند و یا اینکه سنسور اثر انگشت را نیز در خود جای داده است . 

ماژول دایره ای شکل دوربین نیز اندازه بزرگی دارد و دوربین موتو 360 را در ذهن تداعی می کند . ظاهرا دوربین موتو ایکس جدید از یک فلش دو مرحله ای LED ، سنسورهای دوربین و قابلیت فوکوس خودکار نیز بهره می برد .

احتمال دارد که موتو ایکس 4 به پورت USB نوع C مجهز باشد !

مشخص نیست که آیا موتو ایکس جدید با پورت USB نوع C  وارد بازار می شود یا خیر اما در تصاویر قرار گرفته بر روی سایت نشان داده شده است که این دستگاه از پورت USB نوع C بهره می برد . یکی از ویژگی های جالب موتو ایکس 4 شانزده نقطه طلایی رنگ قرار گرفته در پشت دستگاه می باشد که احتمالا کانکتوری مانند کانکتور هوشمند آی پد Pro اپل را در خود دارد . 

اپل از این کانکتور برای رد و بدل کردن اطلاعات و توان برقی بین آی پد Pro و صفحه کلید هوشمند استفاده کرده است . این قابلیت در واقع کار باتری و سیم پیچ های شارژ کننده را انجام می دهد . 

موتورولا همچنین تصویری از مدل جدید گوشی دروید ( Droid ) را نیز که توسط شرکت وریزون ( Verizon ) فروخته می شود ، منتشر کرده است . دروید جدید شباهت زیادی به موتو ایکس 4 دارد اما از یک ترکیب رنگ بسیار زیبا در پشت خود بهره می برد . ساختار اسپیکر دروید نیز تفاوت بسیار کمی با شکل اسپیکر موتو ایکس 4 که مبنای ساخت دروید می باشد ، دارد . 

با توجه به تاریخ نمایش داده شده در نمایشگرهای گوشی های قرار گرفته در تصاویر می توان این گونه احتمال داد که موتورولا محصولات جدید خود را در تاریخ 24 ماه اوت وارد بازار کند . در مورد صحت این تاریخ نمی توان حرفی زد اما اگر که به یاد داشته باشید موتورولا سال گذشته نیز در همین تاریخ مدل قبلی موتو ایکس را وارد بازار کرد . 

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

پرهام زارع

دوشنبه, 20 اردیبهشت 1395

بسیار عالی ....

پاسخ

ثبت نظر