مایکروسافت افزونه ها را به مرورگر اج ویندوز موبایل می آورد!

مایکروسافت افزونه ها را به مرورگر اج ویندوز موبایل می آورد!

اخیرا مایکروسافت تمرکز خود را از ویندوز فون برداشته و تلاش زیادی برای ارتقای کارایی این سیستم عامل و اضافه کردن ویژگی های جدید به آن نمی‌کند، چرا که این کمپانی باور دارد باید بیشتر توان خود را بر روی سیستم عامل دسکتاپ و تکنولوژی ابری بگذارد؛ قسمتی که ردموندی‌ها سال هاست در آن فرمانروایی می‌کنند. اما با این حال، مایکروسافت قصد دارد به زودی ویژگی جدیدی به مرورگر اج ویندوز موبایل بیاورد. قابلیتی که هنوز در نسخه دسکتاپ این مرورگر در حال آزمایش است؛ بله مایکروسافت در حال کار بر روی پشیتبانی مرورگر Microsoft Edge از افزونه هاست.

در کنفرانس بیلد 2015 مایکروسافت، این کمپانی اعلام کرد که به دلیل رابط کاربری موبایل قادر نخواهد بود افزونه‌ها را به مرورگر اج موبایل بیاورد اما به نظر می‌رسد توسعه دهندگان این کمپانی توانسته‌اند از پس مشکلات برآیند!

مایکروسافت می‌گوید، در نهایت زمانی که آپدیت “Anniversary” در تابستان برای ویندوز 10 منتشر شود، پشتیبانی از افزونه نه تنها به مرورگر اج دسکتاپ، بلکه به نسخه‌ی موبایل آن نیز افزوده خواهد شد. همچنین این کمپانی اذعان داشته است که در زمان ارائه اولیه، چند افزونه از جمله AdBlock، Microsoft Translator و OneNote Web Clippe نیز در دسترس خواهند بود. توسعه دهندگان می‌توانند افزونه‌های خود را به فروشگاه ویندوز ارسال کنند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر