اینستاگرام آیکون ها و نرم افزارهای خود را برای iOS و اندروید بروزرسانی کرد !

اینستاگرام آیکون ها و نرم افزارهای خود را برای iOS و اندروید بروزرسانی کرد !

طراحی اینستاگرام ، لی آوت ، بومرنگ و هایپر لپس تغییر می کند !

زمانی که موضوع به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی به میان می آید کاربران سعی دارند که بهترین ویژگی های خود را نشان دهند و نقص های خود را پنهان کنند . این امر اینستاگرام را وارد عمل کرده است تا تغییراتی را به همراه یک طراحی سیاه و سفید در نرم افزارهای خود اعمال کند .

امروز اینستاگرام بروزرسانی هایی را با طراحی و آیکون های جدید برای تمام نرم افزارهای خود عرضه کرد . در بروزرسانی های اعمال شده تغییرات جدیدی به منظور ارائه یک طرح ساده و بهتر ایجاد شده و البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که لوگو نرم افزارها نیز تغییر کرده است . لوگو جدید اینستاگرام یک دوربین ساده تر را در خود دارد که حس مدرن تری را در مقایسه با لوگوی قبلی به کاربران منتقل می سازد . در لوگو جدید هنوز هم عنصر رنگین کمان شکل البته با کمی شیب وجود دارد . 

همان طور که گفته شد در سبک طراحی نرم افزار نیز تغییراتی اعمال شده است به این نحو که تصاویر و فیلم های کاربران بیشتر مورد توجه قرار گرفته است ؛ البته در نسخه بروزرسانی شده هنوز هم کاربران به شیوه قبلی فایل های خود را به اشتراک می گذارند و نحوه استفاده از نرم افزار نیز تغییر نکرده است . 

اینستاگرام برای لی آوت ( Layout ) هم یک آیکون زیبا تر ارائه کرده است به این نحو که در لوگوی جدید لبه های منحنی شکل جای لبه های تیز را گرفته اند . لی آوت سال گذشته عرضه شد . این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا چند عکس را در قالب یک تصویر در اختیار مخاطبان خود قرار دهند . 

آیکون های تمام نرم افزارهای اینستاگرام تغییر کرده است !

در ماه اکتبر سال گذشته ( 9 مهر تا 9 آبان 94 )  اینستاگرام نرم افزار بومرنگ ( Boomerang ) را عرضه کرد . با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند چند عکس را در قالب یک مینی کلیپ با کیفیت در اختیار مخاطبان خود بگذارند . این نرم افزار با آیکونی به شکل علامت بی نهایت ( ∞ ) برای پلت فرم های اندروید و iOS بروزرسانی شده است . بومرنگ هنوز برای پلت فرم ویندوز فون عرضه نشده است . 

نرم افزار دیگری که توسط اینستاگرام بروزرسانی شده است ، اپلیکیشن محبوب و قدیمی هایپر لپس ( Hyperlapse ) می باشد . هایپر لپس به میزان زیادی در گرفتن کلیپ های زمان دار با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد . در حال حاضر تنها کاربران iOS می توانند از هایپر لپس استفاده کنند . در طراحی جدید ، نرم افزار ظاهر مدرن تر و زیبا تری به خود گرفته است .  

اینستاگرام نرم افزارهای خود را برای هر دو پلت فرم اندروید و iOS بروزرسانی کرده اما کاربران آیفون ابتدا بروزرسانی ها را دریافت کرده اند . چنین اقدامی می تواند اعتبار اینستاگرام را زیر سوال ببرد .  

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر