آپدیت مایکروسافت اوت لوک از اندرویدهای پوشیدنی پشتیبانی می کند.

آپدیت مایکروسافت اوت لوک از اندرویدهای پوشیدنی پشتیبانی می کند.

برنامه های کاربردی اندروید همچنان با آخرین آپدیت مایکروسافت اوت لوک بهبود و توسعه می یابند و به تازگی قادر به دریافت ناتیفیکیشن ها و پاسخ به ایمیل با مچ دست می باشند.

در سال گذشته، مایکروسافت برای ساعت هوشمند اپل، اوت لوک را به ارمغان آورد. اوت لوک به همراه کلاینت iOS ترکیبی بود که به راحتی برنامه ایمیل خود اپل را پایمال کرد و کنار زد.کاربران اندروید پوشیدنی قادر به دریافت ناتیفیکیشن از اوت لوک بر روی ساعت های خود شده بودند، اما تجربه ای ناموفق بود و در نهایت متوقف شد.اندروید مرکزی گزارش می دهد که آخرین مایکروسافت اوت لوک برای آپدیت اندروید از اندروید پوشیدنی پشتیبانی می کند، بنابراین شما قادر به دریافت ناتیفیکیشن ها، خواندن ایمیل ها، پاسخ با پیام های از پیش تنظیم شده، و یا پاسخ با فرمان صوتی خواهید بود. اوت لوک برای آپدیت اندروید در فروشگاه گوگل پلی به زودی راه اندازی می شود.
اوت لوک یکی از بهترین برنامه های ایمیل، تقویم و مدیریت تماس برای iOS و اندروید است. و پشتیبانی از اندرویدهای پوشیدنی نیز آن را بهتر می سازد.

 

منبع خبر: zdnet

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر