گفته می شود که شارپ و سامسونگ دو سازنده ی پنل نمایشگر برای Apple iPad Pro خواهند بود

گفته می شود که شارپ و سامسونگ دو سازنده ی پنل نمایشگر برای Apple iPad Pro خواهند بود


بر اساس گزارش جدیدی از تایوان، شارپ و سامسونگ دو شرکتی هستند که پنل های نمایشگر را برای Apple iPad Pro/ Plus فرآهم می آورند.


این شایعه ی جدید اظهار می دارد که iPad Pro در اواخر فصل سوم و یا اوایل چهارم سال به بازار عرضه خواهد شد. درگذشته این دستگاه معمولاً در اکتبر یا نوامبر عرضه می گشت. منطقی به نظر می رسد که این شرکت بخواهد تا ایپد جدید خود را در کنار مدل های iPad Air و iPad Mini به روز شده عرضه نماید.
گزارش ها حاکی از آنند که شارپ که به صورت سنتی یک تهیه کننده ی قطعات برای آیفون ها و آیپد های اپل بوده، برای این محصول جدید نیز تامین کننده ی صفحه نمایش خواهد بود. درحقیقت این گزارش تاکید می نماید که ممکن است شارپ تنها تامین کننده ی قطعه باشد و سامسونگ تنها نقش تامین کننده ی پشتیبان را داشته باشد چراکه این شرکت کار تولید پنل های iPad Pro را در سپتامبر آغاز خواهد نمود. علاوه بر این گزارش ها نشان می دهند که شرکت اپل، شرکت را نیز برای تولید این پنل ها در نظر داشته است ولی به دلیل بازدهی پایین، این شرکت از دور خارج شده است.
کشفی که از بررسی کد منبع iOS 9 به عمل آمد، نشان داد که Apple iPad Pro احتمالاً دارای یک نمایشگر 12.9 اینچی با تفکیک پذیری 2048x2732 پیکسل و با 246ppi است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر