گوشی iPhone 6S شرکت اپل در هجدهم سپتامبر به بازار می آید

گوشی iPhone 6S شرکت اپل در  هجدهم سپتامبر به بازار می آید


شکی وجود ندارد که شرکت اپل درصدد است تا صف خرید گوشی های هوشمند خود را از همیشه طولانی تر کند. همچنین انبوهی از شایعات و اطلاعاتی فاش شده برآوردی از تغییرات مورد انتظار را به دست می¬دهد. گزارش جدید، جزئیات برنامه عرضه محصول را آشکار می¬سازد هرچند که تمام آن صحیح به نظر نمی¬آید.


بخش قابل باور آن، تاریخی است که برای عرضه هردو محصول iPhone 6s و 6s Plus به بازار اعلام شده است؛ هرچند که این تاریخ ها با اطلاعات پیشین تناقض دارد. اگرچه اطلاعات منتشر شده منبع خود را Foxconn اعلام کرده اند اما با یک درون یابی صحیح و مقایسه با تاریخ های گذشته، 18 سپتامبر به عنوان تاریخ عرضه به بازار صحیح به نظر می¬رسد و به خوبی در امتداد با نسل های گذشته این محصول قرار می¬گیرد که iPhone 6 و 6 Plus سال گذشته در 19سپتامبر وارد بازار شد و iPhone 5S در 20 سپتامبر 2013 .
آنچه کمتر محتمل به نظر می¬رسد، تاریخ معرفی محصول است که 11سپتامبر ذکر شده. نه تنها دنیا (به ویژه آمریکا) نمی خواهد یک آیفون در آن روز ببیند، بلکه اپل از اینکه دومین واقعه مهم روز باشد خوشحال نمی¬شود.
بنابراین ازآنجا که تاریخ عرضه محصول قابل قبول است، ما انتظار داریم که این رویداد مهم خبری چند روزی پیش از زمان اعلام شده ، شاید حدود 8 یا 9 سپتامبر به وقوع بپیوندد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر