قابلیت Backwards Compatibility ایکس باکس وان هم اکنون بازی های چند دیسکی را نیز پشتیبانی می کند !

قابلیت Backwards Compatibility ایکس باکس وان هم اکنون بازی های چند دیسکی را نیز پشتیبانی می کند !

لری هریب ، یکی از مسئولان ایکس باکس ، تایید کرده است که مهندسانی که بر روی قابلیت بکوارد کامپتیبلیتی کار می کنند ، توانسته اند راهی را برای پشتیبانی کردن بازی های طولانی تر پیدا کنند . 

مایکروسافت به طور منظم لیست بازی های قدیمی قابل اجرا بر روی ایکس باکس وان را بروزرسانی می کند . انتظار می رود که در آینده اسامی تعداد بیشتری از بازی های چند دیسکی در این لیست گنجانده شود . 

برخی از بازی های مشهور که هم اکنون نام آن ها در این لیست به چشم می خورد Halo: Reach ، Gears of War 3 و Fallout 3 می باشند .

لری هریب در یکی از پست های خود گفته است : 

" بله ، (  Deus Ex: Human Revolution Director's Cut  ) اولین بازی چند دیسکی بود که نام آن وارد لیست بازی های پشتیبانی کننده قابلیت بکوارد کامپتیبلیتی شد . ما می دانیم که طرفدارانمان خواستار این ویژگی هستند ؛ به همین دلیل مهندسان ما سخت کار کردند تا بتوانند راه حلی را برای این مسئله ارائه کنند . این کار باعث شد که ما بتوانیم نام های بیشتری را در برنامه پشتیبانی قابلیت بکوارد کامپتیبلیتی ایکس باکس وان بگنجانیم . ما همچنان به بازخوردهای طرفدارانمان در مورد ایکس باکس گوش می دهیم و با کمک همکارانمان تلاش می کنیم تا خدمات بیشتری را در قالب پشتیبانی قابلیت بکوارد کامپتیبلیتی در اختیار کاربران قرار دهیم . کاربران در آینده نزدیک نام بازی های چند دیسکی بیشتری را در لیست بازی های پشتیبانی کننده قابلیت بکوارد کامپتیبلیتی خواهند دید . " 

منبع خبر: nextpowerup

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر