با Ringtone Maker مایکروسافت خودتان زنگ خور موبایل بسازید !

با Ringtone Maker مایکروسافت خودتان زنگ خور موبایل بسازید !

این نرم افزار برای پلت فرم ویندوز 10 موبایل ساخته شده است و هم اکنون در ویندوز استور موجود می باشد !

مایکروسافت اخیرا نرم افزار جدیدی را پس از ماه ها آزمایش با نام Ringtone Maker for Windows 10 Mobile  وارد وینوز استور کرده است . این نرم افزار کاربر را قادر می سازد تا بخشی از آهنگ مورد علاقه خود را به عنوان آهنگ زنگ خور و یا صدای زنگ آلارم گوشی ویندوز 10 خود انتخاب کند . با استفاده از رینگتون میکر کاربر می تواند هرگونه که می خواهد آهنگ زنگ خور گوشی خود را ویرایش و ابتدا و انتهای آن را انتخاب کند . نرم افزار جدید علاوه بر این امکان تنظیم کردن طول آهنگ را نیز در اختیار کاربر می گذارد .

مایکروسافت اعلام کرده است که نرم افزار جدیدش کاربرد آسانی دارد و کاربران می توانند آن را به طور رایگان از ویندوز استور دانلود کنند . حجم این نرم افزار 3.52 مگابایت می باشد . رینگتون میکر با هدف ساختن آهنگ های زنگ خور زیبا برای کاربران عرضه شده است . تصاویر این نرم افزار در ادامه این خبر موجود می باشد . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر