تصاویری از گوشی هوشمند لنوو Vibe C ، نمایشگر 5 اینچی در کنار پردازشگر 4 هسته ای ، 105 دلار !

تصاویری از گوشی هوشمند لنوو Vibe C ، نمایشگر 5 اینچی در کنار پردازشگر 4 هسته ای ، 105 دلار !

لنوو اخیرا توانسته است در بازار گوشی های رنج متوسط و پایه با عرضه گوشی های ارزان قیمت ولی قدرتمند به موفقیت های بزرگی دست یابد . به نظر می رسد که این سازنده چینی هم اکنون گوشی جدید خود را نیز بی سر و صدا با نام لنوو وایب سی ( Vibe C ) وارد بازار کرده است . تصاویر این گوشی هوشمند هم اکنون در یک سایت با نام ای کاپی ( eKupi ) موجود می باشد .

لنوو وایب سی از یک نمایشگر 5 اینچی 720 در 1280 پیکسلی IPS LCD ، پردازشگر نامشخص چهار هسته ای ، رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی بهره می برد ؛ البته می توان انتظار داشت که سازنده معروف چینی حافظه داخلی این دستگاه را بسته به بازار عرضه گوشی جدید تغییر دهد . 

از دیگر مشخصات این گوشی جدید می توان به قابلیت پشتیبانی یک میکرو سیم کارت ، کارت حافظه Micro SD تا 32 گیگابایت ، سیستم عامل اندروید 5.1.1 لولی پاپ ، باتری 2,300mAh ، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED ، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی ، قابلیت های اتصال 4G LTE ، 3G, GPRS/ EDGE, GPS/ A-GPS ، بلوتوث ، وای فای و پورت Micro-USB اشاره کرد . طبق منابع موجود ، وایب سی 143.5 میلی متر طول ، 71.8 میلی متر عرض و 8.9 میلی متر ضخامت دارد و تنها در رنگ مشکی عرضه می گردد . 

وایب سی ، مدل ارتقاء یافته A2010 !

سال گذشته لنوو گوشی A2010 را وارد بازار کرد که در آن زمان یکی از اقتصادی ترین گوشی های 4G موجود در بسیاری از بازارها بود . این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 4.5 اینچی ، پردازشگر 1GHz مدیاتک ، سیستم عامل اندروید 5.1 لولی پاپ ، باتری 2000mAh ، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی بهره می برد !

ماه گذشته نیز سازنده چینی جدیدترین گوشی پرچم دار خود را با نام زوک Z2 Pro به میدان فرستاد . این گوشی قدرتمند به یک پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 820 و نمایشگر 5.2 اینچی سوپر AMOLED مجهز می باشد و تنها 7.5 میلی متر ضخامت دارد . 

لنوو وایب سی از یک طراحی ماهرانه و زیبا برخوردار می باشد و قرار است با قیمتی معادل 105 دلار وارد بازار شود . صادرات این گوشی هوشمند از تاریخ هجدهم ماه مه ( 29 اردیبهشت ماه ) آغاز می گردد .  

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر