موتو G4 Play کامل کننده خانواده گوشی های موتو G4 !

موتو G4 Play کامل کننده خانواده گوشی های موتو G4 !

لنوو امروز از دو گوشی هوشمند جدید با برند موتو رونمایی کرد . این دو دستگاه موتو G4 و موتو G4 پلاس نام دارند که در واقع مدل های ارتقاء یافته گوشی هوشمند موتو G3 می باشند که سال پیش وارد بازار شد . این دو دستگاه در مقایسه با مدل موتو G3 به نمایشگر های بزرگ تر ، پردازشگر های سریع تر و دوربین های بهتری مجهز هستند .

لنوو علاوه بر این دو دستگاه ، یک موتو G4 دیگر را نیز با نام موتو G4 پلی در معرض عموم قرار داد . این گوشی هوشمند را می توان همان موتو G3 خواند که در برابر آب مقاوم سازی شده است و از یک طراحی جدید بهره می برد . 

موتو G4 پلی به یک نمایشگر 5 اینچی 720 پیکسلی ، پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 410 و رم 2 گیگابایتی مجهز است . پردازشگر این گوشی هوشمند ترکیبی از یک تراشه چهار هسته ای 1.4GHz کورتکس A53 و یک واحد پردازش گرافیکی آدرنو 306 می باشد .

از دیگر مشخصات این گوشی دو سیم کارته می توان به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی واید انگل 5 مگاپیکسلی ، حافظه داخلی قابل ارتقاء 16 گیگابایتی ، باتری 2,800 mAh ، قابلیت پشتیبانی LTE Cat.4 و پلت فرم اندروید 6.0.1 مارشمالو اشاره کرد . 

لنوو در نظر دارد این دستگاه را از ژوئن تا اوت ( 12 خرداد تا 10 شهریور ) در بازار عرضه کند . سازنده بزرگ چینی هنوز جزییاتی را در مورد قیمت و بازارهای فروش این گوشی گوشی هوشمند منتشر نکرده است . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر