سامسونگ گلکسی S7 Active با طرح نظامی !

سامسونگ گلکسی S7 Active با طرح نظامی !

علی رغم این که سازنده کره ای گوشی جدید خود ، گلکسی S7 ، را به صورت ضد آب و ضد گرد و غبار وارد بازار کرده است ، باز هم در نظر دارد که مدل اکتیو این گوشی پرچم دار را نیز به میدان بفرستد .

چند هفته پیش تصاویری از این گوشی هوشمند با طرح رنگ آمیزی استتاری جنگی منتشر شد ؛ اخیرا نیز ایوان بلس ، منبع خبری معروف ، تصاویر جدیدی از مدل طلایی رنگ این دستگاه را در فضای مجازی ارائه کرده است . با وجود این که گوشی های موبایل طلایی رنگ در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند ، با نگاه کردن به تصاویر گلکسی S7 اکتیو در می یابید که رنگ این گوشی هوشمند بیشتر به زرد ماسه ای شبیه است تا طلایی ؛ به همین دلیل ایوان بلس لقب desert camo طلایی را به آن داده است که در واقع همان طرح نظامی لباس های سربازان را یادآور می شود !

سامسونگ گوشی های سری گلکسی اکتیو را اغلب در تقابل با مدل های گلکسی با طرح های بدنه حجیم وارد بازار کرده است ، به همین دلیل در گوشی های سری اکتیو دیگر خبری از یک طراحی بدنه زیبا و ظریف فلزی نیست و کاربران اغلب این گوشی ها را با بدنه ای از جنس چرم و پلی کربنات دریافت می کنند . گوشی های سری اکتیو علاوه بر این در مقایسه با مدل های عادی از مقاومت بیشتری در برابر آب و خاک نیز برخوردار هستند . به طور مثال مدل گلکسی S7 اکتیو که قرار است تا چند ماه آینده تنها در بازارهای خاصی عرضه شود ، از استانداردهای MIL-STD-810G بهره می برد که آن را در مقابل ضربه ، نمک و شرایط سخت آب و هوایی نظیر تغییرات فشار هوا ناشی از کاهش و یا افزایش ارتفاع نیز ایمن می سازد . 

گلکسی S7 اکتیو که شماره سریال SM-G891A را در خود دارد ، احتمالا مانند سایر مدل های گلکسی S7 با یک نمایشگر 5.1 اینچی 1440 در 2560 پیکسلی وارد بازار می شود ؛ البته در برخی از گزارش ها ذکر شده است که سازنده کره ای می خواهد این مدل را با یک نمایشگر 5.5 اینچی به میدان بفرستد به همین دلیل تنها باید صبر کرد و دید که این سرباز جنگی چه سلاحی را با خود به میدان می آورد .

در مورد دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان گفت که طبق خبرهای منتشر شده این دستگاه قرار است با یک پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 820 ، رم 4 گیگابایتی و دیگر ویژگی های یک گلکسی S7 یا گلکسی S7 ادج عادی وارد بازار شود . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر