توئیتر دیگر لینک‌ها و تصاویر را در محدودیت 140 کاراکتر شمارش نخواهد کرد

توئیتر دیگر لینک‌ها و تصاویر را در محدودیت 140 کاراکتر شمارش نخواهد کرد

طبق خبری که وب‎سایت Bloomberg منتشر کرده است، شبکه‎ی اجتماعی توئیتر در حال آماده کردن آپدیتی برای سرویس خود است که به دنبال آن محدودیت 140 کاراکتری لینک‎ها و تصاویر برداشته خواهد شد. در حال حاضر لینک‎هایی که به تصاویر اشاره دارند و یا مربوط به آدرس یک وب‎سایت می‎شوند مقداری از این کاراکترهای با ارزش را به خود اختصاص خواهند داد.

به نقل از تگ نیوز بر اساس منبع ناشناس اطلاعاتی وب‎سایت Bloomberg، انتظار می‎رود که این ویژگی جدید در عرض دو هفته‎ی آتی به کار گرفته شود. قسمتی از توجه‎ی توئیتر به این آپدیت به خاطر این است که قابلیت فعلی مقدار اطلاعاتی که در هر پست به اشتراک گذاشته می‎شود را محدود می‎کند، قسمت دیگر به این خاطر است که توئیتر قصد دارد ماموریت خود را به عنوان یک رسانه‎ی مهم در اعلام رخدادهای زنده و مهم ادامه دهد و با توجه به این که توئیت‎های زیادی بر روی این شبکه‎ی اجتماعی حاوی تصاویر و لینک‎های رویدادهای مختلف است، وجود این محدودیت می‎تواند باعث شود که افراد به خوبی قادر به برقراری ارتباط نباشند. البته این غول بزرگ دنیای شبکه‎های اجتماعی از سرویس کوتاه کردن لینک‎ها بهره می‎برد ولی گاهی اوقات شما نیاز به فضای بیشتری برای پیام‎های خود دارید. قابل به ذکر است که این محدودیت‎ها در رابطه با پیام‎های مستقیم به چشم نمی‎خورد و شما اجازه به ارسال پیام‎هایی با حداکثر 10 هزار کاراکتر به شکل خصوصی به افراد هستید.

البته باید اشاره داشت که کاربران با سابقه‎ی این شبکه‎ی اجتماعی خواهان برداشتن محدودیت کاراکترها از لینک‎ها، تصاویر و نام‎های کاربری بوده‎اند. به دنبال این اخبار به نظر می‎رسد که به حداقل دو مورد از این خواسته‎ها رسیدگی شده و دیگر فضای با ارزش توئیت شما را به خود اختصاص نخواهند داد.

توئیتر اخیرا بر روی موج اضافه کردن قابلیت‎های جدید سوار بوده است تا به دنبال آن سعی در جذب کاربران جدید داشته باشد. و اقدامات جدید نیز در راستای همین هدف می‎تواند باشد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر