معرفی 7 گوشی هوشمند پیشرفته که با سیستم شارژ بی سیم ساخته شده اند

معرفی 7 گوشی هوشمند پیشرفته که با سیستم شارژ بی سیم ساخته شده اند


دنیایی را تصور کنید که در آن باتری گوشی های هوشمند به صورت بی¬سیم شارژ شوند، نیازی نیست به دنبال کابل های شارژ های مزاحم بگردید ، نیازی نیست تا چیزی را به گوشی خود آویزان کنید و هیچ خطری وجود ندارد که گوشی شما در حین شارژ شدن بلغزد و بشکند. حال تصور کردن را متوقف کنید زیرا شارژر های بدون سیم و همینطور یک دو جین گوشی های هماهنگ با استاندارد Qi برای شارژ بی سیم کاملا واقعی هستند. هرچند که بسیاری از گوشی های دارای قابلیت Qi بر مبنای شارژ بدون سیم ساخته نشده اند و شارژ   بی سیم تنها یک گزینه است که می¬تواند با استفاده از یک افزونه و یا جایگزینی صفحه پشتی جلدشان، فعال شود


گوشی های هوشمندی که در زیر آمده اند، متعلق به گونه ای کمیاب از گوشی هایی هستند که با قابلیت شارژ بی سیم همراه گشته اند و درست پس بیرون آوردن آنها از جعبه قابل استفاده است. اگر شما به دنبال اضافه کردن اندکی راحتی به زندگی تان هستید ، شاید بد نباشد اگر نگاهی به این محصولات بیندازید می توانید از اینها شروع کنید.

Samsung Galaxy S6
در ماه فوریه بود که بسیاری از اینکه Galaxy S6 با باتری غیر قابل تعویض به به بازار می¬آید ، ناامید شدند. در واقع سیستم شارژ بی-سیمی که برای دستگاه تعبیه شده بود، باعث شد تا دردشان آرام بگیرد. با توجه به قابلیت Qi گوشی با استاندارد های کمتر شناخته شده PMA هماهنگ است که بدین معنی است که گوشی می¬تواند با قرار گیری بر هر صفحه شارژ بی سیمی شارژ شود.

Samsung Galaxy S6 edge
بله همتای منحنی S6 نیز قادر به توانایی شارژر بی سیم است و هردو استاندارد Qi و PMA پشتیبانی می¬شوند. راحتی با این حقیقت بیشتر می¬شود که Galaxy S6 edge جای بیشتری برای پیشرفت در طول عمر باتری داشته است.

Samsung Galaxy S6 Active
گوشی Galaxy S6 Active را به عنوان غول جلودار گوشی های هوشمند می شناسند. این گوشی آنقدر محکم است تا بتواند در برابر بارش های شدید مقاومت کند و آنقدر قدرتمند است که بتواند جدیدترین افزونه ها و بازی ها را اجرا کند. علاوه بر این شما صاحب یک صفحه نمایش زیبا، یک دوربین خارق العاده و یک باتری با طول عمر بسیار زیاد              می شوید.علی رغم سلول های حجیم تعبیه شده داخل دستگاه، سامسونگ تصمیم گرفته که سیستم شارژ آن نیز Qi و PMA باشد.

Sony Xperia Z4v
مدتی نه چندان دور شرکت سونی  + Xperia Z3، یک پرچمدار بین المللی از گوشی های سونی و نسل بعدی Xperia Z3 را معرفی نمود. کمی بعد Xperia Z4v وارد بازار شد که نسخه ی سفارشی شده ی  + Z3است. ویژگی شارژ بی سیم در نظر گرفته شده برای Z4v تنها ویژگی ای نیست که آن را از + Z3متمایز می کند. این گوشی همچنین دارای یکی از آن صفحه نمایش های Quad HD برای ارایه ی تصاویری با وضوح بالا است.

Google Nexus 6
همانند گوشی های Nexus پیش از آن، گوگل نکسوز 6 از ویژگی شارژ بی سیم بهره می گیرد. این گوشی برای افرادی که به گوشی های اندرویدی دارای صفحه نمایش بزرگ، ارزان و قدرتمند نیازمندند ساخته شده است.

Motorola Droid Turbo
بیایید برای لحظه ای توقف نموده و به یکی از بهترین گوشی هایی که موتورولا تا کنون ساخته است نگاهی بیاندازیم. حقیقتاً مشخصات اندکی است که در لیست مشخصات Droid Turbo وجود نداشته باشد، این گوشی قدرتمند است، زیباست و باتری آن برای مدت زیادی کار می کند. علاوه بر این موتورولا برای این گوشی امکان شارژ بی سیم را نیز در نظر گرفته است.

Nokia Lumia 930
زمانی که بتوانید این حقیقت را که قادر نیستید تا جدیدترین برنامه ها را دریافت نمایید، ممکن است متوجه شوید که Nokia Lumia 930 گوشی بدی نیست. در حقیقت این بهترین گوشی ویندوزی است که در بازار موجود است، این گوشی دارای یک صفحه نمایش جذاب و دوربین قدرتمندی است که نباید دست کم گرفته شود. مطمئنا می توانید حدس بزنید که به صورت بی سیم نیز شارژ می شود.

YotaPhone 2
با وجود اینکه گوشی YotaPhone 2 که دارای ویژگی Qi است را نمی توان یک گوشی فوق العاده در نظر گرفت، به نظر رسید که باید به این لیست اضافه شود. این گوشی دارای یک ویژگی منحصر بفرد است و آن این است که یک نمایشگر e-link در قسمت پشتی آن تعبیه شده است. از آنجایی که این نمایشگر از نظر مصرف انرژی بسیار بهینه است، امکان استفاده از تلفن به مدت 3 روز را ممکن می سازد البته تا زمانی که ویدیو های یوتیوب را به صورت سیاه و سفید مشاهده نمایید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر