خودروهای سواری خودران را فراموش کنید؛ بزودی کامیونهای خودران به اتوبانها می‌آیند

خودروهای سواری خودران را فراموش کنید؛ بزودی کامیونهای خودران به اتوبانها می‌آیند

ICTPRESS – یکی از مغزهای متفکر گوگل که نقش کلیدی در پروژه خودروی سواری خودران این شرکت دارد به این نتیجه رسید که آینده‌اش فراتر از این موتور جستجوست و به همین دلیل گوگل را ترک کرد.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، «آنتونی لواندوفسکی» (که نامش بی‌شباهت به گلزن قهار بایرن مونیخ نیست) در کنار سایر نامهای بزرگ و مشهور دنیای اتومبیلهای هوشمند؛ استارتاپی بنام «اوتو» راه‌اندازی کرده است.

اما تمرکز این استارتاپ برخلاف گوگل روی ساخت سیستم برای کامیونهاییست که دائما در بزرگراهها در آمد و شد هستند. روش آنها با سایر پروژه‌هایی که از این دست در جریان است فرق میکند. در اینجا صحبت از ساختار کلی اینگونه کامیونها نیست؛ بلکه فعالیت آنها مربوط به مرحله بعد از بازار است یعنی زمانیکه کامیونها وارد بازار شده‌اند.

محصول این استارتاپ یک کیت است که روی این وسایل نقلیه سنگین نصب میشود.

بحث خودروهای خودران به دلیل پیچیدگیهایی که در خصوص مسائل فنی و موانع رگولاتوری وجود دارد بسیار سخت و دشوار است. «اوتو» تصمیم گرفته تا نقطه اصلی توجه خود را معطوف فناوری خودران در اتوبانها کند و قسمتهای سخت داستان را بر عهده رانندگان این وسایل نقلیه میگذارد.

زمانی که راننده وارد اتوبان میشود با استفاده از سیستم اتوپایلوت قادر است تا به کارهای خود مانند خواندن کتاب و مجله بپردازد و سیستم خودران هدایت را بر عهده میگیرد.

پایه‌گذاران این استارتاپ از تجربه کافی در این بخش برخوردار هستند و میتوانند براحتی با غولهای فعال در این بخش مانند گوگل؛ تسلا و اوبر رقابت کنند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر